anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am și eu o dilema mare, sunt împreună cu prietena mea de 1 an și 3 luni, in vara facem aproximativ 2 ani, ea termina acum clasa a 12 si se gandeste unde sa dea,eu sunt acum student in Sibiu,mă gândeam să încerc la pompierii, se face doar 1 an și ies pe salariu,dar nu știu ce să fac.Îmi doresc sa mă mut cu iubita din vara sa stam amândoi,și ea zice la fel,ea vroia inițial la București dar apoi a renunțat și a zis că vine la Sibiu,acum ea mă întrebă ce să facă? Eu ce fac? Și chiar nu știu ce să fac.Să mă pregătesc pentru pompierii sau să renunț și să continui cu făcultatea și să ne mutăm amândoi,îmi e frica sa nu o pierd daca dacă e să mă duc la pompierii...Și chiar nu știu ce să fac, va rog să mă ajutați cu niste păreri

11 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Se face un an la pompieri? Atunci eu zic ca nu are niciun rost...gandeste-te la viitorul tau, nu merita sa dai cu piciorul la facultate ca sa faci ceva ce ai putea face si dupa ce termini facultatea.

| PersonajFictiv a răspuns:

Esti cu ea de 1 an si 3 luni, si pana la vara mai sunt 7 luni ca sa faci tu 2 ani cu ea, nu? thinking interesant.
Ce sa faci,sa te gandesti mai mult la ce vrei sa faci si ce e mai bine pentru tine,ea si viitorul vostru.
Vrei sa decidem noi ce sa faci cu viata ta?
Sunt atatea aspecte de care trebuie sa tii cont,nu iti stiu viata ca in palma,deci nu te pot ajuta.
Iti e frica sa nu o pierzi huh?
Nasol sa stai dupa o femeie,nt nt.
Ti-ai pus bine poza,catelusule.
Dar hai sa fiu bun azi,poate e aleasa inimii tale,poate o sa faceti copilasi si o sa traiti fericiti pana o sa va plictisiti unul de altul.
Deci,daca o iubesti si o sa ai regrete ca "din cauza ca am ramas la facultate am pierdut-o " du-te unde poti sa-i fii alaturi.
E femeie totusi,are anumite nevoi,sa fie sarutata,sa fie cineva langa ea si sa aiba grija de ea,deci ai sanse sa o pierzi daca e la distanta mare atata timp,la un moment dat poate sa clacheze si sa faca chestii cu altul.