anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am și eu o dilema mare, sunt împreună cu prietena mea de 1 an și 3 luni, in vara facem aproximativ 2 ani, ea termina acum clasa a 12 si se gandeste unde sa dea,eu sunt acum student in Sibiu,mă gândeam să încerc la pompierii, se face doar 1 an și ies pe salariu,dar nu știu ce să fac.Îmi doresc sa mă mut cu iubita din vara sa stam amândoi,și ea zice la fel,ea vroia inițial la București dar apoi a renunțat și a zis că vine la Sibiu,acum ea mă întrebă ce să facă? Eu ce fac? Și chiar nu știu ce să fac.Să mă pregătesc pentru pompierii sau să renunț și să continui cu făcultatea și să ne mutăm amândoi,îmi e frica sa nu o pierd daca dacă e să mă duc la pompierii...Și chiar nu știu ce să fac, va rog să mă ajutați cu niste păreri

11 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Se face un an la pompieri? Atunci eu zic ca nu are niciun rost...gandeste-te la viitorul tau, nu merita sa dai cu piciorul la facultate ca sa faci ceva ce ai putea face si dupa ce termini facultatea.

| PersonajFictiv a răspuns:

Esti cu ea de 1 an si 3 luni, si pana la vara mai sunt 7 luni ca sa faci tu 2 ani cu ea, nu? thinking interesant.
Ce sa faci,sa te gandesti mai mult la ce vrei sa faci si ce e mai bine pentru tine,ea si viitorul vostru.
Vrei sa decidem noi ce sa faci cu viata ta?
Sunt atatea aspecte de care trebuie sa tii cont,nu iti stiu viata ca in palma,deci nu te pot ajuta.
Iti e frica sa nu o pierzi huh?
Nasol sa stai dupa o femeie,nt nt.
Ti-ai pus bine poza,catelusule.
Dar hai sa fiu bun azi,poate e aleasa inimii tale,poate o sa faceti copilasi si o sa traiti fericiti pana o sa va plictisiti unul de altul.
Deci,daca o iubesti si o sa ai regrete ca "din cauza ca am ramas la facultate am pierdut-o " du-te unde poti sa-i fii alaturi.
E femeie totusi,are anumite nevoi,sa fie sarutata,sa fie cineva langa ea si sa aiba grija de ea,deci ai sanse sa o pierzi daca e la distanta mare atata timp,la un moment dat poate sa clacheze si sa faca chestii cu altul.
Acuma mna,decizia e a ta,gandeste-te si fii responsabil, doar tu sa iei decizia, nu ca " asa mi-a zis Gigel ca e bine, prost am fost ca m-am luat dupa el, uita-te la mine acum ".
Multa bafta!

| Razvy12 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Daca ai fi in locul meu ce ai face?

| PersonajFictiv a răspuns (pentru Razvy12):

Ea daca vine la tine in Sibiu, cu ce va descurcati, ai job? ea o sa se angajeze? O sa aveti amandoi job-uri? fii mai detaliat.

| Razvy12 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Daca vine ne gasim un job, eu lucrez deja, ne descurcam de descurcat, ne dau parintii + ce mai muncim noi, dar ma gandeam la posibilitatea asta ca termin mai repede decat facultatea si ies pe un salariu decent

| PersonajFictiv a răspuns (pentru Razvy12):

Pai si daca termini facultatea ce? Daca tot ai inceput-o ce are?
Ai si facultate, apoi poti sa faci si la pompieri un an, nu e mult.

| Razvy12 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Pai așa termin mai repede, nu mai cheltuiesc atat și știu că am locul de munca asigurat

| Ara997 a răspuns:

Ce facultate faci?

| Razvy12 a răspuns (pentru Ara997):

De inginerie

| Ara997 a răspuns (pentru Razvy12):

Pune pe hartie ce motive ai ca sa faci "schimbarea" de la fac. la pompieri. cu pro si contra. daca ai nimerit din greseala la inginerie. e posibil sa nimeresti din greseala si la pompieri. intelegi ce zic?
vezi exact ce vrei sa faci in viata in urmatorii 5 ani de ex.
iar cu fata, daca e treaba serioasa vei ramane cu ea, daca e s-o pierzi, o pierzi si in tren, tu cobori si. ea ramane si trenu pleaca deci nu asa se fac calculele. in viata nu-i ca la matematica.
deci stabileste ce prioritate ai, ce vrei sa faci de fapt, apoi stabileste ce si cum cu prietena, pe urma. la atac!
p.s. si nu uita viata de pompier nu este usooara are destule riscuri.

| Razvy12 a răspuns (pentru Ara997):

Pai schimbarea ar veni ca as iesi mai repede pe baniii si as fi mai independent.