| andreea_9231 a întrebat:

am aproape 14 ani, parinti si desigur si o problema. Maicamea e profesoara. Eu consider ca invat bine avand in vedere ca pana acum am avut doar note de 10 si uneori 9... dar ea e obsedata de invatat. nu spun ca e rea; nu e. am tot ce vreau dar as vrea s. o lase mai moale. incerc sa ii explic ca ea e directoare la scoala si ca acasa ar trebui sa fie doar mama... [nu intelege] ma pune sa invat o gramada ca sa nu o fac pe ea de rusine in scoala. de fapt problema mea cea mare nu e mama. sunt ceilalti profesori; ii baga in cap o gramadaaa de prosti; daca o data in an nu stiu o definitie merg ata la mama si ma parasc si incep teoriile. ca anturaju ma strica, ca nu invat destul, ca nu invat nimic, ca sa faca si sa... pfff... o sa innnebunesc... de obicei de nervi plang...mna si se mira si incepe sa imi tina predici; ca ma duce la psiholoc daca am probleme.straight face oamenii astia nu is intregi la cap? inteleg ca nu ma inteleg, ca pe vremea lor era altceva... toti parintii sunt asa? va rog raspunde-ti. ce as putea s afac? [va rog nu raspunsuri de genu: esti adolescenta; e o perioada grea asteapta sa treaca; discuta cu mama ta incearca sa-i explici; bla bla...]multumesc

Răspuns Câştigător
Janina
| Janina a răspuns:

Sincer am mai intalnit cazul: aveam un coleg mama lui e profa de franceza...si e nebuna, pe acasa vorbeste cu el numai in franceza, copilul ala in pauze citeste carti si la comp nici ca are voie.
Ok, inteleg maica-ta e obsedata cu invatatul, dar tatal tau?
incearca sa vorbesti cu el sau cu un alt adult sa il pui de partea ta, astfel o sa iti fie mai usor sa ii arati mamei ca greseste.
daca nu ai cu cine mergi la psihologul scolii si explica-i situatia...pentru ca in cazul tau clar mama e problema... spune-i tot ce ai pe suflet si atunci o sa o cheme si pe mama la o consiliere.
sper sa te descurci.

5 răspunsuri:
nony
| nony a răspuns: