| superpissy40 a întrebat:

Am si eu nevoie de un sfat.Eu sunt in clasa a 7-a si marti o sa fiu de serviciu pe scoala(o sa fim cate 4) si e pentru prima oara si am mai multe intrebari(puteti sa imi dati si sfaturi in plus pe langa raspunsurile la intrebari): Cum este sa fii de servici pe scoala? Pana la cat stam acolo? Ce trebuie sa facem daca suntem de servici pe scoala? O sa ne explice si doamna noastra diriginta ce trebuie sa facem? Cam de cate ori o sa fim de servici pe an(adica tot anul scolar) daca in clasa noastra sunt 29 de elevi si la celelalte clase tot cam atatia elevi? Daca se termina orele eu plec direct sau trebuie sa mai fac ceva inainte? Dau funda cine ma ajuta!

10 răspunsuri:
| Cristian3 a răspuns:

Buna..deci sa faci de serviciu e foarte fain, nu te speria totul o sa fie oke! Sa fii de serviciu pe scoala inseamna mai mult sa stai si sa nu faci ore, pe noi ne trimite la fiecare clasa sa luam absenti si prezenti! Anumiti profi ne trimit sa le cumparam de mancare..cu plecatu depinde daca faci de dimi pleci cu o ora inainte ca vin alti elevi care te schimba, adica asa se face la mine..ca e si liceu si generala! Si o sa fie minim de 2 ori de an ..eu asa am facut, parca! Hai succes!

| Anonim134 a răspuns:

Depinde de fiecare scoala.

| FrumoasaTa a răspuns:

Salut,Ei bine eu tot sunt a 7-a si tot de anul acesta am inceput sa fim de serviciu pe scoala.
Nu este nimic greu.Trebuie doar sa dai sunetele la clasa si la pauza la timp.Iar la pauza sa stati pe coridor si sa aveti grija sa nu alerge nimeni si sa nu faca nimeni vreo trasnaie. Diriginta poate sa va explice poate sa nu va explice.