| superpissy40 a întrebat:

Am si eu nevoie de un sfat.Eu sunt in clasa a 7-a si marti o sa fiu de serviciu pe scoala(o sa fim cate 4) si e pentru prima oara si am mai multe intrebari(puteti sa imi dati si sfaturi in plus pe langa raspunsurile la intrebari): Cum este sa fii de servici pe scoala? Pana la cat stam acolo? Ce trebuie sa facem daca suntem de servici pe scoala? O sa ne explice si doamna noastra diriginta ce trebuie sa facem? Cam de cate ori o sa fim de servici pe an(adica tot anul scolar) daca in clasa noastra sunt 29 de elevi si la celelalte clase tot cam atatia elevi? Daca se termina orele eu plec direct sau trebuie sa mai fac ceva inainte? Dau funda cine ma ajuta!

10 răspunsuri:
| Cristian3 a răspuns:

Buna..deci sa faci de serviciu e foarte fain, nu te speria totul o sa fie oke! Sa fii de serviciu pe scoala inseamna mai mult sa stai si sa nu faci ore, pe noi ne trimite la fiecare clasa sa luam absenti si prezenti! Anumiti profi ne trimit sa le cumparam de mancare..cu plecatu depinde daca faci de dimi pleci cu o ora inainte ca vin alti elevi care te schimba, adica asa se face la mine..ca e si liceu si generala! Si o sa fie minim de 2 ori de an ..eu asa am facut, parca! Hai succes!

| Anonim134 a răspuns:

Depinde de fiecare scoala.

| FrumoasaTa a răspuns:

Salut,Ei bine eu tot sunt a 7-a si tot de anul acesta am inceput sa fim de serviciu pe scoala.
Nu este nimic greu.Trebuie doar sa dai sunetele la clasa si la pauza la timp.Iar la pauza sa stati pe coridor si sa aveti grija sa nu alerge nimeni si sa nu faca nimeni vreo trasnaie. Diriginta poate sa va explice poate sa nu va explice.
Este un orar pentru serviciul pe scoala.De exemplu:prima saptamana este clasa 7 de serviciu(in saptamana mentionata clasa voastra trebuie sa aiba grija de sunete si pe coridoare, A doua saptamana alta clasa pina la a 12(daca e gimnaziu atunci pina la a 9). Daca sunteti de serviciu si asa cum spui tu cite 4 elevi atunci prima saptamana cind sunteti de serviciu va puneti cite 4 alta saptamana altii 4 si tot asa mai departe.Nu,Nu trebuie sa faci nimim inainte de a pleca acasa.Ce-i nasol este ca daca termini lectiile mai devreme decit restul atunci persoanele de serviciu trebuie sa ramina la scoala sa dea sunetele pina ce se termina toate orele.



Sper ca m-ai inteles...
funda?

| PookieBear a răspuns:

Vai dar nu te stresa ca esti de sevici pe scoalalaughing...1.Sa fii de servici pe scoala e destul de plictisitor, dar scapi de ore si nu te pun nici absenta.2.Stai acolo pana se termina orele(ora 13-14 cam asa), 3:Trebuie sa ai grija sa nu intre oameni straini in scoala, eventual profii te vor trimite prin oras sa cumperi ce iti cer, te vor trimite cu hartii prin scoala etc, trebuie sa suni de iesire/intrare si chestii din astea.4. Daca ai o diriginta care se ocupa de voi va va spune, daca nu nu stiu nu cred..noua de ex nu ne-a zis nimeni.5.Pai daca face-ti atatia de servici deodata(4 copii) o s-a cam cazi o data la 2-3 luni, 6. Daca se termina orele, nu mai ai ce face, pleci direct acasa! Sfaturi: Sa te imbraci mai binisor ca poate stai mai mult prin curtea scolii, sa fii draguta cu profii si sa ii saluti de buna dimineata, si sa fii smechera:daca face-ti cate 4 pune-i pe ceilalti sa lucreze(mai ales daca is baieti) si tu stai si asculti muzicahappy
Parte faina:NUU faci ore:X
Parte naspa:Te cam plictisesti si tot trebuie sa umblistraight face

| itwentbad a răspuns:

Nu e chiar asa de greu.Si eu am fost de serviciu dar noi eram 2.Era misto pentru ca nu faceam ore.Stateam la poarta pana can se terminau orele de la toate clasele, cam pe la 2 sau 3.Intrun fel ne distram pentru ca ne aduceam bani cam cate 20 lei si ne cumparam suc si chipsuri.Nu e asa de dificil, chiar daca totusi esti pentru prima oara o sa te cam sperii dar o sa-ti treaca...
Faceti asa cam de 4 ori pe an.

| SweetStrawberry a răspuns:

Hei.Chiar astazi eu sunt de serviciu.
Trebuie sa iei registrul de la cancelarie in care notezi persoanele care intra in scoala:le scrii numele, scopul venirii, le pui sa semneze si mai scrii tu si ora la care a venit fiecare persoana. Apoi trebuie sa iei cheia de la femeia de serviciu si sa incui scoala cand suni de intrare si sa descui usa cand suni de iesire.Trebuie sa suni de intrare si de iesire.Ca sa nu te plictisesti cere-le colegilor tai sa iti dea lectii le materiile pe care le ai in ziua respectiva.Iti poti face niste teme.Stai pana la cat ai programul.

| kory12 a răspuns:

Cand o sa fi de serviciu pe scoala o sa stai la cancelarie (neaparat trebuie sa ai telefon ) tu trebuie sa suni la si fix (exemlu: 12:00) si la si 50 (exemplu:12:50) poti sa faci ce vrei sa faci temehappy sa te joci pe telefon si sa citesti o carte. La pauza daca vine vreun copil si cauta un profesor intri in cancelarie si il chemi pe acel profesor.

| RetroDei a răspuns:

In primul rand o sa fi de servi cand iti vine rand in clasa.
Daca sunteti cate 4 elevi o sa iti vina timpul mai repede.
O sa iti explice si diriga ta...
Deci :
1) trebuie sa stergi tabla
2) aduci apara curata
3) aerisesti clasa, etc (ce mai trebuie facut...)

| KellyGreen a răspuns (pentru RetroDei):

E de serviciu pe scola nu pe clasa

| Florea_Gianino_Stefan_1994 a răspuns:

Depinde fiecare scoala ar e regulamnetul ei si 2 debinde la ce etaj esti 1 2 3 sau jos la profi