| crissa20 a întrebat:

deci cred ca am o problema si as vrea sa va cer parerea si voua! Am 20 ani, sunt la facultate, lucrez ca model si am o relatie de 3 ani cu un baiat la care tin foarte mult, si care la randul lui are aceleasi sentimente pentru mine! Problema mea e ca in fiecare mediu in care ma invart nu reusesc sa-mi pastrez prietenii! cand incep sau intru intr-un mediu nou, imi fac prieteni foarte repede, atat fete cat si baieti! E totul bine o perioada, apoi daca ies in evidenta cu ceva in mod repetat(de ex: ma lauda profesorii, iau note mari la testari sau imi fac complimente baietii de la alte grupe), incep sa fiu ignorata, majoritatea fetelor evita sa mai stea cu mine, raman cu baietii care de multe ori urmaresc sa ies cu ei, cum le povestesc ca ma cert cu prietenul( in orice relatie mai exista certuri minore) cum incearca sa devina mai mult decat niste simpli amici! Acum sa nu credeti ca toti au fost asa, dar in cei 13 ani de scoala pe care i-am facut pana acum am ramas doar cu doua prietene, care din pacate nu au urmat acelasi traseu al vietii ca si al meu, dar cu care ma mai vad uneori! Un sfat va rog, o parere, ceva! Va rog fara mistouri sau mai stiu eu ce!

Răspuns Câştigător
| Ofiintă a răspuns:

In locul tau, majoritatea fetelor ar zburda de fericire, sa aiba atatia admiratori, o relatie lunga si o cariera de model.
Ceea ce ti se intampla, este ceva normal, datorita faptului ca daca obtii multe plusuri de la viata, trebuie sa ai si minusuri.Conteaza doar cum tratezi situatia.
De exemplu daca majoritatea fetelor evita sa mai interactioneze cu tine, trebuie sa fii constienta de faptul ca pot fii invidioase, si in loc sa iti petreci timpul cu persoane care te invidiaza sau nu iti vor tocmai binele, mai bine ramai pe dinafara grupului!