| facutdingreseala a întrebat:

Imi pare rau dar poate o sa va plictisesc cu problema mea.De curand am pierdut un telefon, al doilea telefon pierdut.Nu pot spune ca aveam cine stie ce scumpete, dar era perfect pentru mine (Samsung galaxy mini SI). Telefonul a fost al tatalui meu, el si-a luat altul si mi l-a dat mie.Eram in maxi-taxi, imbranceala, nu am simtit, si nici ca l-am mai gasit, mama l-a blocat.Mama, s-a obisnuit ca eu nu sunt destul de atenta, dar deja se intampla a mia oara, si are tot dreptul.Nu pot spune ca eu sunt copil/elev perfect dar ma descurc la scoala.Dar am si probleme, mereu parintii mei ma cearta, uneori pe bune dreptate dar alte ori pe nedrept.Pe lucruri car nu le-am facut, si daca spun ca nu am facut asa ceva, spun ca prea *raspund*. Stiu ca uneori intrec masura, dar ma apar atunci cand nu au dreptate. Tata mereu spune ca am cosuri ca sunt grasa (45 kg - la 14 ani). Prietenii mereu imi spun ca nu sunt grasa, ca sunt chiar foate slaba.Nu am cui sa ma plang. Daca spun unei prietene, ea va spune ca parintii ei nu ar avea tupeu nici macar sa o atinga.Si na, te simti prost.A durut ca l-am pierdut, bineinteles, dar ce m-a durat cel mai tare au fost ca, cei din clasa au spus: -Ce ma bucur ca l-ai pierdut; -La ce jaf aveai ma mir cum de cineva ti l-a furat Am incercat sa nu ascult.Dar cand nu se putea mai bine, azi am fost la bunica mea, care am crezut ca ma intelege dar m-am inselat.A inceput sa tipe, ca eu i-am distrus fata, ca fara parintii mei eu sunt un c**at (scuzati expresia).Eu m-am enervat, am plecat, trantind usa in urma mea.Simt ca nimeni nu ma intelege, nu pot spune nimanui ce am pe suflet, asa ca v-am spus voua. Poate aca ati putea sa ma ajutati cu ceva, ar fi perfect.Scuzati greselile de ortografie, da m-am grabit. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| ღEυCαρѕυηαTυAηαηαѕ a răspuns: