| Ldgehbshsjamw a întrebat:

Bună, sunt eleva de clasa a 8-a, din clasă a 5-a profesoara mea de Matematică a avut ceva cu mine și înainte sa spuneți ceva nu, nu exagerez ma bârfește cu părinții din clasă și mă umilește zilnic, ma tratează complet diferit comparat cu ceilalți și nu doar eu am observat asta.