anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu am o colega de clasa care e MEREU invidioasa pe mine, pentru ca profesorii se inteleg bine cu mine si eu cu ei, dar mai ales pentru ca am note mai bune ca ea.
Si ea invata bine, dar distingerea se face la engleza, acolo ea are media 9 si eu 10.
Problema e ca mama lucreaza pe la scoala, si se intelege bine cu profesorii mei, iar de asta ea le zice tuturor k sunt preferata profesorilor din cauza asta.

Aceasta colega face pregatire la engleza cu un prof din scoala dar nu vrea deloc sa recunoasca (stiu de la acel profesor)

La olimpiada de franceza mi-a cerut foaia ca sa copieze toate rezolvare iar eu nu am vrut sa-i dau si s-a suparat pe mine si a inceput sa ma vorbeasca pe la spate cu toti.
Pe mine ma deranjeaza foarte tare chestia asta si nu stiu ce sa-i mai zic.Nu stiu de unde toata invidia asta.
Cansd ma bucur pentru o nota mare zice imediat ca: "hai nu te mai da atata mare!"
Dar cand eu iau 9.50 si ea 9.75 face ca"team luat proasto!"
Si toata chestia asta pentru ca am avut media mai mare cu un punct la engleza

Răspuns Câştigător
| Denisa_2932 a răspuns:

Sa stii ca esti intr-o situatie asemanatoare cu a mea. Si eu am o astfel de colega in clasa, dar mie imi spune tocilara cand iau o nota mai mare ca ea.iar cand iau o nota mai mica tot asa zice ca "doar ai note mai mari si oricum esti tocilara."
Eu una nu o bag in seama cand zice lucrurile astea si ma gandesc mereu ca iau notele pentru mine nu pentru ea.
Nu o mai baga in seama cand zice ca te dai mare si ai sa vezi ca poate o sa te lase impace.
Sper ca te-am ajutat.Bafta in continuare la scoala.:*

4 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Buna.
Lume rea si invidioasa o sa intalnesti peste tot, asa ca nu mai fi asa puerila precum colega ta sa te stresezi aiurea.
Ce relevanta are pentru tine invidia ei, evit-o si gata.
Bafta!

| Azµre a răspuns:

Să o ignori, să nu te intereseze de ceea ce face și ceea ce spune!

| AnneMarie78 a răspuns:

Toti spun ca trebuie sa o ignori, dar parerea mea e ca nu ai cum sa ignori un asa comportament deplorabil.Du-te la ea si zi sa se duca dracul ca nu te pui la mintea ei de copila si sa nu mai manance atat de mult **** ca se ineaca.Zi sa.si veada de treaba eihappy

| Tequila16 a răspuns:

Ca sa te simti mai linisita iti pot spune ca ma aflu in aceeasi situatie.in scoala mea din Bucuresti este o fata pe nume Diana...cu care ma intelg exact asa cum tu te intelegi cu fata data.mai intii am incercat sa o ignor dar nu a fost cu putinta.era imposibil sa o ignor, apoi am luat-o de mina(nu de palma ci de umar)si am dus-o intr-un colt al clasei unde puteam sa vorbesc cu liniste.s-a suparat apoi am inceput sa ii spun absolut tot ce am pe suflet.cu cit sunt mai buna decit ea si cu cita durere in suflet indur vorbele ei usturatoare si cit de mult as vrea sa ii dau o palma dar nu o fac din mila.in concluzie te sfatuiesc sa vorbesti cu ea intre 4 ochi si sa stii ca putin s-a mai remediat situatia. sper ca ti-am fost de folos.KeyBay!winking