| Ayumha a întrebat:

maine am geografie si vreau neaparat media 10. Eu sunt cea mai buna eleva din clasa, adica sunt tocilara clasei mai pe inteles si nu stiu cum am facut de am luat un 6 la geografie intr-o lucrare. Am 3 note 2 de 10 si un 6 si maine este ultima ora pe semestrul asta. Credeti ca daca ii duc documentare si harti si mutle chestii si suveniruri cu harti si alte chestii din toata lumea o sa imi dea 5 de 10 pentru media 10? Vreau sa spun ca si profesorul mi-a spus ca i-a parut foarte rau cand mi-a corectat lucrarea.

7 răspunsuri:
| TeoPT a răspuns:

Imposibil. 5 de 10 deodată nu se poate.
Tu chiar ești tocilară, vroiam să cred că ești deșteaptă și doar ești considerată așa, cum să îi dai documentare, hărți, multe chestii bla bla bla? Își deschide agenție de turism? Profesorul vrea ca tu să dai răspunsuri bune la clasă, ai luat-o pe ulei, la revedere. Cu ce te ajută să ai media 10 știind că ai luat media 10 pe suveniruri și hărți, nu pe puterile tale? Iartă-mă, însă dacă tu gândești așa, chiar ești tocilară. Nu îți pasă de mijloace atâta timp cât îți atingi scopul. Ești cam la fel ca obsedații de funde. Nici lor nu le pasă pe ce anume primesc funde, doar le vor, cam așa și tu cu media 10.
Baftălaughing

| Savy a răspuns:

Mai bine ar fi sa-ti transforme 6-le ala in 10 decat sa-ti puna 5 de 10 (e total absurd). Insa, ceea ce vrei tu sa faci se numeste mita/corupere, e imoral, incorect si (as vrea eu) se pedepseste.

| DeepEyesClaudia a răspuns:

Lasa media! Iti iese 9 si e foarte bine. Eu in gimnaziu am avut toate mediile de 10, iar acum la liceu am cateva de 9- paguba-n ciuperci! laughing Mediile nu arata neaparat ceea ce stii cu adevarat. Ai luat un 6, asta e, a fost un accident si gata!

| LoveBonJovi a răspuns:

Of, îmi pare nespus de rău, dar nu prea cred că poţi primi 5 de 10 într-o oră. Poate cel puţin 2 dacă profesorul este mai bun (ca să mă exprim cumva), dar nu ai şanse la 5 de 10 într-o oră.sad