anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vă rog ajutați-mă cu un sfat! Cum să fac, să nu mă mai stresez din cauza la școală? Fundă. sad sad

9 răspunsuri:
| DamnedShadow a răspuns:

Fă şi tu don'şorică oleacă de paşi spre şcoala de corecţie atunci, să-nveţi de acolo nişte ortografie, dacă la una normală nu-ţi mai prieşte.

| Flori28 a răspuns (pentru DamnedShadow):

Crezi că mă poți ajuta, dacă îmi spui lucrurile astea? În plus, nu-mi pasă ce spui tu. Nu comenta, dacă nu ești de folos. sadwinking

| Flori28 a răspuns (pentru DamnedShadow):

Să știi, toți greșim! Nu cred că tu ești perfectul/sau perfecta din lume.winking

| DamnedShadow a răspuns (pentru Flori28):

Scuză-mă iubito, dacă te-am jignit... probabil eşti deja prea dotată din punct de vedere intelectual ca să rămâi în urmă faţă de colegii tăi atunci. Nici nu vreau să mă gândesc ce stres vei avea când o să lucrezi, o să ai familie. Uite, şi eu sunt încă elevă, pe a 12-a... cel mai probabil, mai mare ca tine. În schimb, nu mă plâng. Îmi accept situaţia ca să fac ceva cu viaţa mea în viitor. Vezi-ţi de lecţii ca o fetiţă cuminte ce eşti şi lasă stresul.

| corbulalbrosu a răspuns:

Sa inveti, sa inveti, sa inveti.

| mihaicelsfant a răspuns:

Stai pe loc si sa nu faci nimica 5 min

| Vanqu1sh a răspuns:

Nu te mai duce rolling on the floor)))! Incearca sa fi sociala, sa inveti cat de cat, sa iti faci o tema doua pe saptamana cel putin si nu o sa ai probleme! laughing)

| IuliaMariaMN a răspuns:

Pai incearca sa fi organizata, si eu SINCER eram ft. stresata, calmeaza-te,daca ai incredere in tine, totul va fi OK, cum am mai zis ORGANIZARE, daca stii ca ti-AI facut absolut TOT ce trebuie de facut(invatat, scris) de ce trebuie sa te stresezi? big grin