anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor! Sunt elev in clasa a IX-a si am o intrebare legata de bursele de merit din generala. Nu am luat niciodata bursa de merit in generala desi am avut mereu media peste 9, 50 si chiar si 10 (se incadra si la bursa de performanta), singura data cand am primit o bursa de merit a fost in clasa a 8-a, dupa mai mult timp m-au chemat sa imi dea o bursa in valoare de 300 si ceva de lei (eu mereu am luat premiul I sau II). Nu am facut niciodata cerere pentru aceste burse de merit dar nici nu m-a informat nimeni, dar din cate am inteles, nu este nevoie de cerere pentru bursa de merit. (Tin sa mentionez ca eram la o scoala dintr-un mediu rural) As vrea sa stiu daca pot face ceva sa imi recuperez banii ori daca nu mai pot face nimic, multumesc mult si o zi frumoasa!

1 răspuns:
| username5729 a răspuns:

Din cate stiu eu, cererea nu trebuia facuta anual (am luat bursa si nu am facut-o). Acum, in a 9a, daca media generala din a 8a era peste 9, 5 trebuia sa faci cerere. Scolile din mediul rural din cate stiu nu cer deseori banii pentru bursele elevilor. Ma indoiesc ca se mai poate face ceva acum pentru bursele ce trebuiau primite in anii trecuti.

Ps. Bursa de performanta e in legatura cu olimpiadele, nu cu media. Cel mai probabil, daca ai participat si ai luat premiu, nu a fost la o olimpiada finantata de minister si atunci nu se pune