anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau și eu o părere de la oameni maturi. Poate greșesc eu cu concepția mea. Vi pare normal dacă merg la nunta unei prietene cu iubitul meu, sa plătesc eu mereu? Și sunt sume mari de 2000 RON gen, plus transport și cazare ca stam in orașe diferite. Și nu numai la o nunta, am tot fost invitați la prieteni de ai mei din liceu care nu aveau treaba cu el. Dar ma gândesc ca e puțin egoist, noi stam și amândoi in același apartament de 3 ani. Voi ce părere aveți? Ca sa înțelegeți mai bine,el e mai mare decât mine și muncește, are salariul lui, eu sunt studenta, am mai lucrat și eu part-time dar nu se compara cu câți bani ia el, deci ma ajuta părinții cu banii. In concluzie toată cheltuiala au suportat-o părinții. Și acum am fost la o nunta și tot eu am plătit și m-a ajuns foarte mult. 20 de mil la nunta, in jur de 5 mil pe mine (gen sandale, rochita, accesorii, poșeta) 250 RON biletul, le-am luat și câte un cadou asa ca i-am revăzut pentru ca nu ne vedem prea des și sunt f apropiată de ei. Și la benzina am pus jumate cu el.Eu ca studenta care primește bani de la părinți lunar consider sumele astea destul de mari. Iubitul meu a mers cu mine sa cumpar dar nu a zis și el nimic sa plătească. De ce sa mint? M-a cam deranjat. Dacă mergeam la o nunta nu ziceam nimic, dar de câțiva ani tot eu plătesc chestiile astea și majorate și zile de naștere și botezuri și nunți, adevarul e ca din partea prietenilor lui sau rudelor nu am primit invitații. Voi ce spuneti?

31 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Tu il iei cu tine ca insotitor la evenimente care sunt ale tale. Deci cam tu platesti. Totusi trebuia sa puna si el macar jumatate. Doar din politete. Daca nu primeai bani indeajuns de la parinti, mai refuzai politicos cate un eveniment din care spui. Dar e clar ca iti permiti.

| anonim_4396 explică (pentru darrio2007):