| Ros3Blu3 a întrebat:

Cum a fost prima zi de liceu la voi? cum ati facut cunostiinta cu noi colegi?:-s Cum v'ati inteles cu ei :-s? Mie sincer mi'e frica de prima zi de liceu, cum o sa fie, cine o sa fie, daca o sa ma inteleg cu noi colegi, mai ales ca am doar cateva fete in clasa restul de vreo 20 si ceva sunt numai baietisad Helllpbig grin Mentionez ca sunt in Cerchez [mecanicacrying]

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: