| AnnaS123asd a întrebat:

De o saptamana tin dieta si am slabit 1 kg, este bine? thinking
Dieta este :
- doar 1 felie de paine pe zi
- nu mananc dupa 6 seara
Mda, nu este chiar o dieta, ar trebui sa mai adaug cate ceva dar nu stiu ce, va rog ajutati-ma!
Nu vreau diete gen : prima zi fructe, a2a zi legume, a3a carne fiarta... etc. happy
Iar cu sportul.nu happy Stiu ca este bine sa faci sport pentru ca slabesti uniform si frumos insa. nu am timp pentru a merge la sala.

Ms ca ati avut rabdare sa citi asta >:"
Funda + voturi

Răspuns Câştigător
| CoraPersefone a răspuns:

Daca tu refuzi din start sportul, atunci sa nu ai asteptari prea mari de la dieta! eu am slabit in 4 luni...20 de kg! dar am facut kangoo jump de 3 ori pe saptamana! cat despre dieta... ceea ce ti tu e infometare si iti distrugi organismul! asculta-ma te rog, sunt fiica de medici si stiu cat de importnata e alimentatia echilibrata!
uite ce dieta am urmat eu, sfatuita bineinteles de paritii mei:
dimineata : cereale integrale cu lapte degresat 9asigura aportul de fier si calciu si fibre)
la gustare fructe de oricare, macar 2 fructe( eu recomand merele, sunt satioase, si slab calorice)
la pranz: carne de pui.la cuptor, la gratar, fiarta...numai nu o praji! cu salata, cu legume mexicane, dar NU cu cartofi!
la cine: peste la abur, sau la cuptor, cu orez sau cu ciuperci.
Si in functie de aceste mancari, poti combina de la o zi la alta
poti manca si ciorbe de oricare, sunt sanatoase!
poti manca salate de curditati cu iaurt sau cu branza de vaci slaba!
NU MANACI DULCIURI DELOC! nici mezeluri! nici prajeli! se subintelege ca pasete sunt excluse deoarece sunt foarte calorice!
consuma doar paine integrala si maxim 2 feli pe zi!
daca doresti mai multe informatii, te rog sa imi spui, te ajut cu placcere!
dar fara sport vei slabi mai greu! cam 3 kg pe luna
eu, facand sport am slabit cam 5 kg pe luna!
vezi? este diferenta totusi!

5 răspunsuri:
| CoraPersefone a răspuns: