| Ciupeanu_Sorin_1966 a întrebat:

Hei. Sunt clasa a 8a, iar semestrul acesta diriginta mea vrea sa imi scada nota la purtare cu un punct...din cauza unei neintelegeri.
doreste sa faca un referat. as vrea sa stiu daca ma afecteaza in adminterea mea la liceu si daca referatul este semnat doar de ea sau de toti profesorii din colectivul clasei. mentionez ca nu vreau la liceul militar
multumesc anticipat. ofer funda

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu te afecteaza aproape deloc.
Media de admitere in liceu este formata din media la evaluarea nationala, in proportie de 80% si media generala a claselor V-VIII, in proportie de 20%, asa ca o medie semestriala are foarte putina influenta asupra mediei de admitere.

3 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dacă ai făcut ceva foarte grav se va discuta în CONSILIUL PROFESORAL (unde sunt prezenți toți profesorii din școală), ori în CONSILIUL CLASEI (unde sunt prezenți doar profesorii care predau la clasa respectivă + părinții tăi, alături de tine, care veți asista la luarea deciziei). Aceștia vor vota scăderea notei la purtare.
Diriginta decide dacă îți face raport (nu e vorba de referat!) la poliție. În cazul acesta, vei primi (și) amendă, nu numai scăderea notei la purtare.
Scăderea notei la purtare nu te afectează la intrarea în liceu. Oricum, nu te pune nimeni să mergi cu ea în piept.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu te afectează. La 3 referate abia ai probleme nasoale. Ai grija cum te comporți de acum încolo. O sa se vadă la dosar referatul, dar depinde ce ai făcut și cat de grava e fapta.

| CiocanN a răspuns:

Dacă nu vrei la liceul militar, nu este o problema. Eu insa cred ca dacă o sa.ți vezi de treaba ta, sa fii cuminte, dacă nu te mai pui în gura cu ea și dacă.ți ceri frumos iertare, nu va scade nici un punct. Zii ca înțelegi situația, ca.ți pare rău pentru cele făcute și ca promiți ca nu se va mă repeta.
Nu da cu bata în balta acum la urma.