| Ingerfararipi333 a întrebat:

Hei TPU, vreau sa ma lamuriti cu o anumita problema daca se poate, deci sunt clasa a 9a si am scutire medicala pe tot anul la sport (probleme de sanatate) si proful de sport mi-a zis ca sa nu mai vin la sala si sa raman in clasa sa am grija de bunurile colegilor. Eu tot anul nu am intrat la sport, pe semestrul 1 nu am avut nici o absenta in catalog, iar pe semestrul 2 m-am trezit cu 3 absente(toate pe luna aprilie), bun, in seara aceasta au plecat toate fetele din clasa mea (au mai ramas doar 3 la sport) si le-a zis ca noua, celorlalte, ne va trece toate absentele din caietul lui, iar o prietena care a auzit asta a zis ca, chiar le-a trecut... asta ar insemna ca am absente cu carul... poate sa le mai treaca si pe cele de pe sem 1 din caietul lui? Si de exemplu poate sa le mai treaca pe cele din februarie, martie daca a pus deja 3 pe luna aprilie? Iar mie, care sunt scutita medical poate sa mi le motiveze daca am scutire, dar am stat in clasa? Astept raspunsuri, si mii de multumiri daca ma lamuriti, m-am stresat foarte mult de cand am venit de la scoala

Răspuns Apreciat de Editori
| copilaroasa2k17 a răspuns:

Hei! Teoretic, nu iti poate trecere absente din februarie dupa cele din aprilie pentru ca ar arata cam nejustificate pe acolo. Asta unu la mana. Doi la mana. Ai scutire medicala cu care, da, ti se pot motiva toate absentele de la ora de sport. Deci nu trebuie sa te ingrijorezi. Oricum, ai putea sa vorbesti cu dirigintele tau si sa-l intrebi de situatia absentelor tale si daca chiar te-a trecut absenta, il poti ruga pe diriginte sa ti le motiveze prin adeverinta aceea medicală.

| Ingerfararipi333 explică:

Adeverinta aceea este la proful de sport

| copilaroasa2k17 a răspuns: