| Zzzo a întrebat:

Hellohappy Nu stiti testele initiale se trec? Profii nostri au spus ca da, dar cred ca doar sa ne sperie big grin Voi ce stiti?

8 răspunsuri:
| ionika17 a răspuns:

Sal. O prefesora de la mine de la scoala a spus ca nu se trec apoi nu stiu exacT. Oricum fi pregatitahee hee

| MMadalina a răspuns:

Si eu am dat teste initiale. Noua profii ne-au zica ca nu se trec in catalog, insa daca sunt elevi care i-au nota mare si vor sa le o treaca catalog le'o trecebig grin


Succes la scoala>big grin

| Bebelushaaː a răspuns:

Buna happy
Eu sunt a 9a si am dat deja cateva teste initiale.ne-au spus ca nu se trec in catalog, asa se da. In plus profesorul isi poate face o impresie despre nivelul clasei. Si apropo nu sunt grele. Stai linistita.si eu mi-am facut multe griji si au fost usoare.
Multa bafta :*

| Twatwaffle a răspuns:

Daca ai un profesor bun si luati note mci.nu le trece... oricum invata macar sa iti faca rau, noua nu ni le-a trecut la nici o materie, doar la geografielaughing

| Alex0194 a răspuns:

Nu se trec de regula, nu cred ca le vor trece. Vor doar sa va sperie... cum naiba atunci sa dai 5 teste intr-o zi? Azi am dat 5 teste iniale.

| Bittersweet_8364 a răspuns:

Depinde de profesor. Daca vrea poate sa ti le treaca.De obicei testele initiale se dau pentru ca a afla km ce isi aminteste elevul din anul ce a trecut. Un fel de recapitulare.

| chocolattee a răspuns:

Apai multi profesori daca vad note mari nu le mai treclaughing da daca ai o nota gen : 4, 5 sau 6 cu draga inima ti-o trecoh go onlaughing

| thedster a răspuns:

Depinde noua la liceu in a 9-a ne-a dat un test dar nu a pus nici o nota a vrut decat sa vada ce stim

Întrebări similare