| Roxy a întrebat:

Hey all:*
Poate uni ma considera tocilara(port si ochelari) dar cati ati citit o carte misto in ultima vreme?
Ce gen de carti va place sa cititi?
Care a fost ultima care care ati citit-o sau care o cititi in acest moment?
Cui i plac cartile psihologice? Care a fost si ce va placut la respectiva carte?happy
(cam multe intrebari dar pe langa cluburi si distractie imi plac si cartile bune)

7 răspunsuri:
| Firefly a răspuns:

Imi plac cartile imprevizibile, cu un final neasteptat si care te tin in suspans.
Ultima carte citita a fost Codul lui DaVinci. Mi-a placut ca a avut un final neasteptat.
Am citit cateva carti psihologice mi-au placut
Bikini - James Patterson -o carte politista ce ne arata ce este in mintea unui criminal in serie.
1-Ul Pe Lista Mortii - James Patterson - o carte politista ce prezinta "jocurile" unui psihopat.

| Vizitiul a răspuns:

Tocilari sunt cei ce invata mecanic si nu logic!
Pai, in materie de carti, citesc de multa vreme, Pavel Corut (in prezent studiez o carte, zic eu demna de interes, si anume :"A inflorit speranta!"
Ti-o preconizez.

kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Felicitări că citeşti dar, dacă tot citeşti nu ai învăţat din cărţi folosirea corectă a lui "PE CARE"?
"Care a fost ultima carte PE care aţi citit-o sau PE care o citiţi în acest moment?"
"Cui ÎI plac cărţile psihologice? Care a fost şi ce V-A plăcut la respectiva carte?"

Cam multe greşeli gramaticale pentru cineva care se laudă că citeşte.

| yanny`s a răspuns:

Ultima carte a fost Vampirul Armand-Anne Rice. a dost bestiala cu vampirul ala gayrolling on the floor)

| Geo_6214 a răspuns:

Buna!
Este foarte bine ca citesti! Bravo!
Eu nu citesc nimic, nu cred ca am mai deschis vreo carte(in afara de manualele de la scoala) de cel putin 3-4 ani. Ar trebuii sa imi fie rusine, pentru mine calculator(sau orice altceva) > carti.

| dulcik a răspuns:

Domnisoara Bovary
Orice fel de carte nu conteaza ce gen e
Invitatie la vals