| alexandraaly1993 a întrebat:

La scoala pentru saptamana altfel facem intr-o zi un concurs ca romanii au talent in care in juriu sunt mai multi profesori dati-mi va rog ideii ce pot face pentru ca vreau sa castig!

Răspuns Câştigător
| Cherrybell a răspuns:

Daca vrei sa canti alege piese mai usoare! Amy MscDonald are niste piese foarte usoare ex:Mr Rock&Roll. Daca te rpicepi la actorie alege ceva gen mima sau mai bine copiaz-o pe Maria Buza:) ea tot timpul iese in evidenta! La dans ar trebui sa fie ceva spectaculos in sensul sa faci ceva cu cercuri sau ceva esarfe! Ai putea sa te folosesti si de un catelus sa faceti o proba... asta daca ti se permite sau ai vreunul. Ai putea sa faci un spectacol amuzant pe role! Sincer pentru o fata cel mai frumos ar fi sa cante si sa faca un mic spectacol din asta! Doar daca ai acest talent nu exagera fa ceva dragut si inspirat daca insisti sa faci ceva spectaculos ai riscul sa te faci si de ras! La noi o fata a castigat la ceva de genul acesta cu dans irlandez cum fac cei de la Lord of the dance! A fost dragut costumata si a avut prezenta scenica, a inceput usor si i-a lasat la sfarsit masca pe toti cu vreo 5 miscari rapide din picioare si bineinteles a zambit tot timpul. Nu a mai ramas mult pana la saptamana altfel apuca-te de treaba si vei vedea ca poti sa faci orice!;) Uite aici cateva clip-uri cu Irish dance http://www.youtube.com/watch?v=C-pGzCre7Po colega mea a avut coregrafie acestei tipe http://www.youtube.com/watch?v=dAPwb9gDJOg Succes! :)

3 răspunsuri:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună!
Păi am eu nişte idei.
Dacă ai voce ai putea să le cânţi ceva. Dacă eşti o fire mai amuzantă ai putea să te uiţi pe internet şi să înveţi un număr de magie. O altă idee ar fi să te grupezi cu încă 2-3 colegi şi să faceţi un mic spectacol sau o piesă de teatru.
Baftă!

| alexandraaly1993 explică:

Ma pricep cel mai bine la actorie din ce idei mi-ati dat voi

| Cherrybell a răspuns (pentru alexandraaly1993):