anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Lamuriti-ma si pe mine cum e cu agentia Work and travel. E de incredere? Merita experienta?

5 răspunsuri:
| Ana2333 a răspuns:

O prietena a plecat vara trecuta profitant de oportunitatea asta. a fost foarte multumita de experienta. Daca e prima data pentru tine ia-ti inima in dinti si gandeste-te ca o sa acumulezi experiente frumoase, o sa calatoresti mult si ai ocazia sa te cunosti mai bine, sa iti testezi anumite limite muncind cat poti tu de mult cot la cot cu alti studenti. Doar ca e important inainte de plecare sa te interesezi cine sunt angajatorii si cum e locul unde vei ajunge, sa iti cunosti drepturile pe care le ai atat ca angajat cat si ca turist si sa te asiguri ca job-ul ofera si posibilitatea de cazare. Poate ca prima data iti va parea mai greu dar sunt studenti care fac chestia asta de ani de zile si se bucura de experiente minunate alaturi de alti studenti din jurul lumii happy

| Venusgirl a răspuns:

Cunoscutii mei au spus ca da, e de incredere

| Eddz a răspuns:

Din experienta personala pot spune ca sunt de incredere. Experienta merita fiindca o sa intalnesti o multime de oameni
si atata timp cat iti alegi un job oarecum ok nu ar trebui sa fie nicio problema. Plus ca o sa ai sansa sa calatoresti dupa ce ti se termina contractul. Poti sa vezi macar o parte din America(presupunand ca acolo vrei sa mergi). Singura chestie ar fi ca nu prea scoti mare lucru cand tragi linie la final(iarasi, vorbind de America unde costul total sare de 2000 de dolari). Dar in rest programul lor e super pentru studenti

| anonim_4396 explică (pentru Eddz):

Aha multumesc pentru informatii. Dar am o intrebare, daca eu n-am bani pentru. chirie sau alte chestii ma pot imprumuta? cum functioneaza sistemu? multumesc happy

| Eddz a răspuns (pentru anonim_4396):