anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Lamuriti-ma si pe mine cum e cu agentia Work and travel. E de incredere? Merita experienta?

5 răspunsuri:
| Ana2333 a răspuns:

O prietena a plecat vara trecuta profitant de oportunitatea asta. a fost foarte multumita de experienta. Daca e prima data pentru tine ia-ti inima in dinti si gandeste-te ca o sa acumulezi experiente frumoase, o sa calatoresti mult si ai ocazia sa te cunosti mai bine, sa iti testezi anumite limite muncind cat poti tu de mult cot la cot cu alti studenti. Doar ca e important inainte de plecare sa te interesezi cine sunt angajatorii si cum e locul unde vei ajunge, sa iti cunosti drepturile pe care le ai atat ca angajat cat si ca turist si sa te asiguri ca job-ul ofera si posibilitatea de cazare. Poate ca prima data iti va parea mai greu dar sunt studenti care fac chestia asta de ani de zile si se bucura de experiente minunate alaturi de alti studenti din jurul lumii happy

| Venusgirl a răspuns:

Cunoscutii mei au spus ca da, e de incredere

| Eddz a răspuns:

Din experienta personala pot spune ca sunt de incredere. Experienta merita fiindca o sa intalnesti o multime de oameni
si atata timp cat iti alegi un job oarecum ok nu ar trebui sa fie nicio problema. Plus ca o sa ai sansa sa calatoresti dupa ce ti se termina contractul. Poti sa vezi macar o parte din America(presupunand ca acolo vrei sa mergi). Singura chestie ar fi ca nu prea scoti mare lucru cand tragi linie la final(iarasi, vorbind de America unde costul total sare de 2000 de dolari). Dar in rest programul lor e super pentru studenti

| anonim_4396 explică (pentru Eddz):

Aha multumesc pentru informatii. Dar am o intrebare, daca eu n-am bani pentru. chirie sau alte chestii ma pot imprumuta? cum functioneaza sistemu? multumesc happy

| Eddz a răspuns (pentru anonim_4396):

Da,te poti imprumuta de la brd(au ei un fel de contract cu cei de la work&travel) si ti se acopera costul total, iar de chirie nu o sa ai nevoie. Ei iti asigura loc de munca +cazare, si, in mare 3 mese, dar aici cred ca nu chiar peste tot. Si sistemul e destul de simplu; ( o sa merg pe exemplul SUA) iti faci un contract cu ei, dupa care ei iti vor da un nr de referinta, pe care il poti folosi la brd pentru imprumut(daca ai nevoie de bani), si aici tin sa mentionez ca daca se imtampla ceva si nu poti plati, va trebui sa dai inapoi doar vreo 200-300 dolari din total, dar daca totul decurge normal, cum e de obicei, vei returna banii la intoarcere. Dupa ce ai facut rost de bani este nevoie de o transa initiala de 200 dolari(aproximativ),dupa care te baga in sistemul lor in care iti poti alege un angajator,respectiv job si locatie. Intre timp,cat astepti raspuns de la ei o sa fie nevoie sa mergi la ambasada SUA din Bucuresti pentru un interviu de viza(iarasi se mai plateste si aici ceva,dar nu mai stiu exact cat),iar dupa ce astia isi dau acordul si primesti viza semnezi contractul cu angajatorul,iti faci rezervarea la avion si cam asta ar fi. Desigur o sa mai ai si interviul pentru job,dar nu-i chiar mare lucru daca stii engleza.
Pentru Grecia si ce tari mai au ei prin Europa nu trebuie sa-ti bati capul cu viza si restul,o sa ai doar un interviu(foarte rar,dar e posibil ) semnezi contractul si iti faci rezervare la avion/autocar(dupa preferinta, dar costul e cam acelasi). As recomanda sa mai vorbesti cu prieteni/cunostinte care au fost, daca ai pentru o a doua parere, dar dupa cum am spus mai inainte, merita sa mergi.
Sper ca ajuta, si succes daca vrei sa aplici