| alexutza222 a întrebat:

Pentru profilul uman la bac la romana la subiectul 3 putem avea eseu si cu prelungirile clasicismului si romantismului (Goga sau Cosbuc)?
La postmodernism trebuie si roman si poezie?

7 răspunsuri:
| Satango a răspuns:

Bună!

Da, poţi primi şi eseu cu prelungirile clasicismului şi romantismului, sunt lucruri relevante. La postmodernism poate fi şi roman şi poezie, depinde de ceea ce îţi dă.
Baftă!

| alexutza222 explică (pentru Satango):

Putem avea la subiectul 3 si nuvela fantastica (la tiganci) si orginile lb romane, formarea constiintei de neam? Iluminismul? Scoala Ardeleana?

| Satango a răspuns (pentru alexutza222):

Se urmăreşte epocile şi perioadele literare, scriitorii. De exemplu îţi va cere să scrii despre o nuvelă ce ilustrează nu ştiu ce temă din perioada interbelică, şi nimic mai mult, iar tu trebuie să ştii despre care e vorba ( Poate fi mai multe opere, nu doar una. ) Sau să îţi spună un scriitor, iar tu să scrii despre o operă lirică sau epică a acestuia. Cel mai mult te-ar ajuta să-ţi iei o culegere ce conţine aceste eseuri. Eu mi-am luat una, pentru a mă pregăti, este cea mai bună, şi ne-a fost recomandată de o profesoară universitară, şi anume ''Literatura română'' Eseuri pentru clasele IX-XII Margareta Onofrei ( 67 eseuri ) Editura Booklet.

| alexutza222 explică (pentru Satango):

Am carti. Ideea e ca nu stiu programa exact cu ce poate da la subiectu 3.

| alexutza222 explică (pentru Satango):

Dai si tu bacul anul asta? Ai o programa pentru subiectul 3? Eu am gasit pe net doar programa generala nu ce trebuie invatat la subiectul3...

| Satango a răspuns (pentru alexutza222):

Eu sunt a XI-a, nu dau anul acesta, însă eu am primit programa! Profesoara ne dirijează în acest sens, oarecum. Lasă-mi facebookul sau altceva ca să te pot contacta ( îţi sugerez o felicitare, e mai rapidă ), ca să detaliez.

| alexutza222 explică (pentru Satango):