anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Persoanele care au in mod normal temperatura corpului mai mica de 37 de grade, traiesc mai mult?

8 răspunsuri:
| monyk a răspuns:

Buna, nu cred ca are legatura cu viata mai lunga...nu cerd ca traiesc mai mult daca au temperatura corpului mai mica de 37 de grade celsius.

| juniper a răspuns:

Nu cred. Probabil au circulatia proasta, dar nu traiesc mai mult.

| Marry:X a răspuns:

Buna. Daca e mai mica de 36, 6 e deja hipotermiebatting eyelashes, deci nu traiesc mai multhee heeDar nu sunt medic sa zic exact. Te pup.Pa pa:*

| AndreeA_4571 a răspuns:

Temperatura normala este de 36-37 grade... daca e mai mica nu'i bine...probabil au circulatia sangelui mai proasta.

| Shery a răspuns:

Cred ca au doar circulatia mai proasta...

| ΔH a răspuns:

Nu e cazul sa ne mai gandim "daca suntem asa, traim mai mult?"
In ziua de azi ne omoram unii pe altii (crime), eventual, chiar noi singuri ne omoram (cu droguri, tigari, bautura in exces), sau murim accidental (accidente de masina, accidente de munca)
Cred ca foarte, foarte putini oameni mor in ziua de azi din cauze naturale.

| continutfragil a răspuns:

Ce arată valorile sub 36 de grade Celsius

Dacă temperatura corpului este prea scăzută (sub 36, 1) poate semnala existenţa unor afecţiuni sau dezechilibre ale funcţiilor organismului. O temperatură mică o perioadă îndelungată este semnul unui metabolism lent.

Potrivit unor studii efectuate pe şoareci de laborator de cercetătorul Bruno Conti de la Institutul de Cercetare Scripps din SUA, animalele cu un metabolism lent şi, implicit, cu o temperatură scăzută trăiesc mai mult decât cele cu temperatură normală. Cu toate acestea, metabolismul lent ne predispune la îngrăşare.
Deci dupa acest studiu, da! Traiesc mai mult.hee hee

| lily09 a răspuns: