|

Psss...hey.love struck

Am 1, 78.deci,inalta.si 58kg. problema.am burtica.

M-am saturat.as putea avea corpul perfect. dar ma strica burta.

M-am infometet 1 saptamana. uite ca am mai dat jos.

Am facut si exercitii. abdomene.(1 data p zi, cand aveam timp.)

Ce fel de exercitii mai stiti sigh si cate ar trebui sa fac.si cat de repede as scapa de ea.:-&

big grin.mersi pentru raspuns :*.

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Nu e buna infometarea deloc te poti imbolnavi (si chiar merge incet pentru daca o saptamana nu prea ai mancat, de fiecare data cand serveai masa stomacul tau a facut reverve pentru ca stia ca nu prea ii daimancare iar dupa saptamana aceea cred ca ai mancat macar o data cat sa te saturi). cel mai recomandat e sa mananci sanatos + spor(alergat de ex.) si sa tii o cura data de medic sau gasita pe net

4 răspunsuri:
| a răspuns:

Pai ai putea incerca sa faci cateva sute de abdomene cu siguranta vor da rezultate.Eu faceam intr-o perioda 400 si s-a cunoscut, dar acum m-am cam lenevit.Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa Alergii tongue Si sa fi atentaa un pic la mancaree. happy dar e indicat ft mult sporttt! :* Stai linistitaaa si eu am avut burticaa cu timpul alergatuu` si atentiaa la mancaree am dat-o joss :* Succeessss love struck!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Du-te l sala sau cauta p youtube fitness. Sari coarda. Am auzit ca alergand slbesti ff repede. Abdomene ar trebui s faci km 70-150 pe zi(eu asa fac sh am 11 ani). S faci km 100 de sarituri sh s alergi 1-2h. Sper ca tziam fost d ajutor happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu te mai infometa.Astfel iti vei afecta sanatatea si vei consuma rezervele de energie ale organismului,iar pentru a le reface vei nevoita sa mananci mai mult, lucru care poate duce la ingrasare.
Pentru a slabi in zona abdomenului, fa urmatoarele exercitii:
Pentru partea superioara:
-http://www.youtube.com/watch?v=Ss_yNisUL48 incepe cu 20-30 si avanseaza pe parcurs la 50-60.Fa-le o data la doua zile, pentru a evita febra musculara si intinderile musculare.
Pentru partea inferioara a abdomenului:
-http://www.youtube.com/watch?v=mluijhFQbm4&feature=related incepe cu 50(sunt foarte usoare)si avanseaza pe parcurs la 100(chiar si putin mai mult,daca consideri ca ar fi cazul).In rest procedezi exact la fel ca si in cazul celuilalt exercitiu abdominal.
Pentru rezultate mai rapide,elimina pe cat posibil din alimentatie produsele fast-food,mezelurile si alte preparate,dulciurile,chips-urile, sucurile si alte porcarii din comert si nu consuma in cantitati mari nuci, alune sau fistic.In rest, mananca incet si mesteca bine mancarea si bea minimum 2 l de apa zilnic(consumata inainte si dupa masa, in special, aceasta mentine senzatia de satietate mai mult timp). Succes.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează