anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sall! de vreo doua saptamani mi-au aparut niste cosuri urate si maikmea mi lea spart si miau ramas rani, urme cum vreti sa le spuneti...cum sa scap mai repede de ele?

5 răspunsuri:
| marsy a răspuns:

Nu le mai sparge. o sa-ti treaca sh ranile odata cu timpul.winking

| VladRO a răspuns:

Ce vorbiti ca va raman urme? Mama si tata sunt medici de familie si mama, cum vede ca imi apare un cos, cum mi-l rezolva laughing nu mi-a ramas nicio rana, si chiar daca mi-ar ramane sunt sigur ca imi va gasi ea ceva remediu, O zi buna

| rozalia25 a răspuns:

Da cu ceai verde, cu pliculetul, si gelul de aloe ajuta la vindecare rapida. Il lasi cam jumatate de ora si dupa te cureti pe fata bine, si dai cu crema regeneratoare. Si eu am avut acnee, tot asa cu urme si a functionat. Ceaiul verde e bun de baut si pentru detoxifierea organismului si pentru slabit. Daca il folosesti impusti 3 iepuri de odata.

| DeeaPustoaica a răspuns:

Aoleuuuu mama ta nu stie ca nu e bine sa le spargi? Asa iti raman rani si urme care pot sa stea pe fata ta toata viata. De exemplu mama stia ca ii va ramane pata la unele cosuri sparte. Ea are 40 de ani si are pete care au ramas acolo. Nu mai sparge cosurile si spala-te de s pe fata. Poate ca te ajuta sa se mai usuce ranile si cosurile o solutie de la avon(este intr-un tubulet alb mic si cu capac ca un varf de creion). La mine merge ffffoooarte bine solutia si inca ceva. Foloseste o lotiune dezinfectanta. Si sa stii ca plantele de mare cum ar fi algele fac foarte bine la piele si te ajuta impotriva acneeii. Succes pa

| Karina_6307 a răspuns:

Nu e voie sa spargi cosurile... din punct de vedere medical.
uite un sfat bun si foarte simplu...care nu cere mult timp.
in fiecare dimineata (nah...cand te trezesti) si seara inainte de culcare, spala-ti fata cu apa rece si calda...