| MariusZap a întrebat:

Salut.Am 15 ani si acum 2 saptamani am cunoscut o fata foarte draguta.Sincer fiind asta e prima data cand sunt indragostit si e un sentiment foarte placut.Cum sa incep...nu mi-a fost frica sa incep prima conversatie cu ea. Dupa 3 zile dupa ce am vorbit prima data cu ea i-am spus ca o plac si ea a zambit dar nu mi-a spus nimic legat de acest lucru.Vineri inainte de 1 martie m-am dus la ea la liceu sa o vad si sa i dau un martisor frumos.I-a placut mult si de atunci ma suna seara si ma intreaba ce fac si vorbim foarte mult.I-am scris si o poezie pe care o sa i-o dau maine. Faza e ca ea e cam timida.As vrea sa o chem in oras weekendul asta.Ar trebui sa o intreb daca vrea sa fie iubita mea la intalnire? Ce alte sfaturi mi-ati mai putea da? Sunt incepator in treaba asta cu fetele si nu vreau sa o pierd.Chiar tin la ea.

Răspuns Câştigător
| trixiiie a răspuns:

Poți să începi prin a crea o atmosferă plăcută, fii un băiat pentru care se merită să lupți, fii drăguț cu ea, ocrotește-o.
Să fiți doar voi doi, nu ieșire cu prietenii sau gașca.
Scoate-o la un suc, dă-i o floare când vă vedeți și vezi cum reacționează. În funcție de asta, sărut-o tandru, apoi spune-i din nou că o placi și întreab-o.
Nimeni nu refuză un băiat ca tine decât dacă are un motiv întemeiat cu adevărat.

7 răspunsuri:
| Emilian65 a răspuns:

Felicitari! Ai procedat corect cu fata iubita.

| ElenaSA a răspuns:

Daca te suna seara si vorbiti inseamna ca ti-a raspuns sentimentelor. Eu zic sa-i propui sa-ti fie prietena si apoi vedeti voi cum decurg lucrurile.

| MandrilaVasileRadu a răspuns:

Frumos happy
In mare parte ti-ai dat singur raspunsurile happy

| adriang95 a răspuns:

Faci exact cum crezi că e mai bine... Există tot felul de relații, de la cele în care totul merge încet, frumos, plin de emoție la cele mai energice, cele în care totul este o aventură, dar o aventură pe care nu ai vrea să o sfârșești...