| Tany17 a întrebat:

Sunt elevă in clasa 9 şi am un prieten adică iubit. Ținem foarte mult unul la altul însă eu vreau să îl fac să mă iubeasca şi mai tare.Cum îmi propuneți să fac asta?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Fii draguta, amabila, zambitoare, asculta-l mereu cu atentie si ofera-i sfaturi cand iti cere. Nu il cicali, nu fi geloasa, nu provoca certuri. Ofera mult si asteapta putin in schimb. Nu fi materialista, nu astepta cadouri de la el. Bucura-te mult si sincer ori de cate ori iti face vreun compliment sau iti ofera ceva. Nu abuza de telefoane sau mesaje. Poarta cu el discutii inteligente, pentru care te documentezi inainte. Ia note mari, mergi la olimpiade, fa-l sa fie mandru de tine.

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

NEincercand sa faci asta pentru ca vei parea prea `needy` iar acest lucru indeparteaza baietii. Daca nu te iubeste el, atunci degeaba incerci tu sa-l faci. Tu doar fii tu si fii alaturi de el, iubeste-l in felul tau si sustine-l cand are nevoie.

| Violleta2022 a răspuns:

Vorbind cat mai putin!

| xRaduC a răspuns:

Petrecand timp de calitate cu el, si lasandu-i uneori spatiul de care are nevoie? Propun sa nu iti schimbi vestimentatia prea mult, astfel incat sa fie de genul "ai facut o schimbare frumoasa si decenta, dar cu toate astea vestimentatia se poate vedea".