| RebecaFrumoasa a întrebat:

Hei fata din poza sunt eu! Am 18 ani si sunt eleva in clasa a12a! Chestia este ca nu am avut prieten(iubit)pana acum si nici nu mi-a placut de un baiat! Nu stiu de ce dar din clasa a5a am vrut sa am mediile generale 10 si chiar asa am avut din clasa a5a, a6a, a7a, a8a pana in a11a am avut numai 10 dar nu-s tocilara asa am fost mam ocupat mai mult de scoala in a12a tot 10 cred ca o sa am ca pe sem 1 tot 10 am avut! Asa si in cartier am prietene dar la scoala nu toate ma fac tarfa si curva ca n-am prieten baietii spun "dalar boala in tine sa dea"pentru ca n-am prieten si din ultima vreme nici la scoala numai vreau deoarece ma jignesc! ce sa fac TPU?sadfunda

Răspuns Câştigător
| Raul1510 a răspuns:

Nu asculta de ei, continua sa treci cu 10 pe linie la scoala, treci bacu, du-te la facultate si cu timpu o sa-ti faci si prieten. Bag mana in foc ca esti foarte frumoasahappy
Cei ce fac asa cu tine, nu sunt prietenii tai, evita-i happy

5 răspunsuri:
| ViVi99 a răspuns:

Daca ei 10 pe linie nu inseamna ca esti tocilara, ci mai inteligenta decat ceilalti. Te'ai gandit ca poate ceilalti sunt gelosi pe intelectul tau? Incearca sa le observi comportamentul. Pe viitor poate o sa ai un iubit. Asa poti vedea daca din cauza asta ei te jignesc. In orice caz, sfatu meu este sa te departezi de acei "prieteni" si sa incerci sa-ti faci altii noi. Sper ca te'am ajutathappy

| IrinaVew a răspuns:

Iti strici munca ta de 12 ani pentru niste vorbe? iti strici viata pentru a de bine in cartier? dupa cate mi-ai spus te cred mai desteapta de atat! pune mana si invata in continuare! peste cativa ani poate tu o sa le faci lor asa. tu cu bani pe mana ei cu... matura pe joswinking ai incredere in mine. un prieten adevarat te ajuta sa iti atingi telul in viata, nu sa hoinaresti strazile cartierului doar pentru a te integra intr-un grup. iti zic sa te gandesti mai bine la viata ta. daca tu nu te gandesti la viata ta, crezi ca asa zisii prieteni ai tai se gandesc?