| FlorinCosmin28 a întrebat:

Salut.Sunt in clasa a9a pe profilul Mate Info Intensiv(am intrat cu 8.85).Eu in primele doua saptamani am lipsit deoarece am luat varsat de la fratele meu mai mic.Am pierdut primele 6 ore de info in perioada aceea si cand am venit la scoala practic nu stiam nimic la info.In ziua aceea profesoara m-a scos la tabla si nu am stiut cum se rezolva un exercitiu si m-a mustrat deoarece nu l-am stiut si i-am explicat ca am lipsit dar a spus ca nu e treaba ei.In acel moment cand am plecat de la tabla am fost cuprins de rusine dar si de antipatie fata de profesor si de atunci nu imi place informatica.La mine in clasa sunt doua grupe de informatica primi 14 sunt la alt profesor iar ceilalti 14 suntem la profesoara.Profesorul este super si explica bine dar cu toate acestea am o antipatie fata de aceasta materie.As vrea sa imi revin deoarece antimatia mea se reflecta si in note.Ce imi recomandati sa fac in aceasta situatie?

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incearca sa ignori profesorul, nu in sensul cand preda ci sa-i ignori comportamentul. Aminteste-ti ca inveti pentru tine si nu conteaza ce crede el. Daca te ajuta si esti mai ambitios de fel poti sa te gandeste si ca vrei sa ii dai peste nas si te va motiva sa invetilaughing

| DiyanAndorea a răspuns:

Buna, Florin.
Eu nu sunt la mate-info, dar te pot ajuta punandu-ma in locul tau. Este normal sa te simti rusinat daca nu ai rezolvat ceva corect la tabla si toti ochii au fost tintiti asupra ta, la fel de normal ca profesorii care nu inteleg elevii, dar noi trebuie sa ii intelegem cand intarzie la teste sau nu vin la ore cu toate ca era o lectie importanta. In finee...