| rumi36 a întrebat:

Salut TPU
Am o problemă care nu știu neapărat dacă are rezolvare, vreau să cer un sfat mai mult iar dacă există soluții aș fii chiar fericită să le văd big grin
Sunt elevă în clasa a-10-a într-un liceu din București.
Acest liceu este infect din punctul meu de vedere, profesorii nu-și dau aproape deloc interesul, mai mult venim la școală ca să stăm degeaba și să dormim dar sinceră să fiu foarte puțini elevi dintr-o clasă chiar își doresc să învețe
Anul acesta am un profesor de matematică nou care ne este și diriginte, omul e pur și simplu sărit de pe fix, și îmi dă impresia că ar fi și pedofil..., vine la tablă scrie în scârbă, scrie repede și nici nu apucăm să copiem de pe tablă, nu explică deloc, urlă la noi degeaba iar noi suntem liniștiți la ora lui...
Vorbește încet după se trezește la un interval de 5 minute să urle
Ne predă lecțiile de zici că suntem la facultate.
Astazi stateam pe hol sa trimit niste mesaje si a venit la mine, si-a bagat capul in telefonul meu sa-mi vada mesajele..., nu aveam nimic de ascuns dar până la urmă, trebuie sa se mentina o limită, că doar eu nu vin la el la ușă să mai schimbăm o vorbă două...
După a insistat vreo 10 minute să vin la un concurs de matematica, eu nici nu am apucat sa ma fac vazuta in clasa, nu e de parca a zis "ce bine stie eleva asta matematica, ar fi pacat sa nu vina la concurs,
Pe mine ma sperie rau omul ăsta, am plâns o oră când am ajuns acasă, și sunt stresată, eu vreau să învăț matematică la clasă pentru că, chiar îmi place, îmi este greu să învăț singură acasă dacă nici măcar nu am lecțiile la clasă.

Este foarte dezordonat mental ca om, mânzgălește pe tablă și nu mai înțelegi nimic, scrie o bucată de formulă într-o parte iar în cealaltă parte o continuă...eu nu mai rezist aici, ma simt foarte stresata si stau cu tristetea asta in mine stiind ca urmatoarea zi trebuie sa ma duc la scoala...nici macar la fizica nu avem profesor ca lumea