| Alex2711 a întrebat:

Salut TPU

Sunt un elev de 14 ani. Asadar in scurta perioada de timp trebuie sa aleg un drum in viata. Si nu stiu ce sa aleg. Sunt la o liceu destul de bun si dur din care chiar inveti ceva.
Imi plac unele materii gen geografia, istoria, religia poate chiar si muzica si foarte rar biologia. Cu limbile straine nu ma inteleg rau, iar la matematica ba clachez ba urc mult ( la fel si la fizica si chimie)

Multumesc foarte mult, sper sa ma puteti ajuta cu un profil ( si meseriile lui)

Răspuns Câştigător
| thedrake94 a răspuns:

Eu iti recomand sa merigi le mate-info intensisiv info unde chiar daca matematica este cam multa dar poti sa inveti informatica si sa sa ajungi un programator sau inginer intr-o fabrica mare, si vei fi sef peste toti muncitori si te bucuri de viata, iar ca programator se castiga foarte multi bani din domeniul calculatoarelor si merita sa incerci profilul. Eu sunt deja in clasa 9-a la profilu asta si am ajuns si la olimpiada de info pe judethappy, problema ii si la mine la mate unde am luat un 4 semestru astacrying dar fara lupta nu-i castig si o sa il scot eu si cred ca m-a facut alegerea buna.Profilu acesta ii si cu intensiv engleza da nu faci prea multa informatica ci mai multa engleza si va fi mai greu sa te faci programator, ma rogsigh
alegi ce veri, este viata ta, bafta!thumbs up

7 răspunsuri:
| MiK3L a răspuns:

Salut pentru. mine meseria perfecta de viitor se gaseste in medicina te-as sfatui sa inveti mai mult la biologie si chimie. (dar si cu celelalte sa ramai sus).happy

| duracell_1163 a răspuns:

Alexandru Ioan Cuza

| sweetys a răspuns:

Religie+muzica= teologie

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu m-am putut abtine sa nu'ti comentez greseala! rolling on the floor

"Sunt la o liceu destul de bun " rolling on the floor De cand e feminin? laughing Eu inteleg ca poate omul se grabeste cand scrie, dar in halul asta? laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu se poatelaughingNOTA 4! laughing