| HelloAdriaN a întrebat:

Salut tuturor. Sunt un elev de clasa a VIII a din mediul rurar. Sunt cam stresat in vederea examenului. Am media de absolvire undeva pe la 9.80, clasa a 8 a semestrul I l-am încheiat cu 10, în teza la romana am luat 9 si la mate 9, 80. Dar totusi mi-e frica. Vreau sa urmez Mate-info si trebuie sa iau undeva pe la 9, 20. (ultima medie de admitere pe 2017). dacă iau de ex 9, 10 mai pot intra sau sunt nevoit sa ma duc la stiinte socio? Mi-e foarte frica de examen si daca m-ati putea ajuta, va rog sa imi dati ceva sfaturi. E nevoie de meditatii sau? Profii spun ca ma descurc, avand in vedere ca am avut 10 pe semestrul I si...

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Este normal ce ti se intampla tie, pentru ca se intampla absolut tuturor elevilor, in prag de examen.
Nu-i nevoie sa iti induci stres mai mult decat exista, pentru ca, vei trece prin examen alaturi decopii mai slabi si ai o sansa sa intri la un liceu pe care ti-l doresti.
In loc de stres, ar trebui sa-ti induci o ambitie, sa inveti mult mai mult, ca sa fii pregatit la examen.

| FaraNumePls a răspuns:

Du te la mate info. Gen macar 9, 50 o sa iei la ambele evaluări. Eventual... uitate pe niste variante si Vezi Ce stii Si ce nu stii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu avem de unde ști care vor fi mediile anul ăsta, e posibil ca 9, 10 să fie suficient pentru a intra.

| gratargratar a răspuns:

Daca nu iei la mate-info, intrii la stiinte naturale sau alt profil de real. Diferenta oricum e mica.
Trebuie sa iei niste meditatii cu o profesoara care sa predea la liceul unde vrei sa intri. De multe ori, notele din zona rurala sunt umflate. De aceea trebuie sa vezi daca realmente esti de 10.

| ClarissaIssuta a răspuns: