| HelloAdriaN a întrebat:

Salut tuturor. Sunt un elev de clasa a 8 a din mediul rurar. Sunt cam stresat in vederea examenului. Am media de absolvire undeva pe la 9.80, clasa a 8 a semestrul I l-am încheiat cu 10, în teza la romana am luat 9 si la mate 9, 80. Dar totusi mi-e frica. Vreau sa urmez Mate-info si trebuie sa iau undeva pe la 9, 20. (ultima medie de admitere pe 2017). dacă iau de ex 9, 10 mai pot intra sau sunt nevoit sa ma duc la stiinte socio? Mi-e foarte frica de examen si daca m-ati putea ajuta, va rog sa imi dati ceva sfaturi. E nevoie de meditatii sau? Profii spun ca ma descurc, avand in vedere ca am avut 10 pe semestrul I si...

Răspuns Câştigător
| Zhana a răspuns:

Buna! Eu sunt la mate-info a 11-a! Banuiesc ca este un liceu/colegiu de prestigiu daca e media asa mare de admitere! Dar fii sigur ca o sa descurci, eu nu am avut note la fel de bune ca tine, adica nu am avut never media 10 pe un sem, dar media pe 5-8 a fost buna, 9.85, la examen am luat 9.05 la mate si la romana 9.70, de la 9.37 media de examen, m-a ridicat la 9.49 cu media din 5-8! La simulare am luat 5.60 la mate, imi era frica, dar examenul a fost a fost pe cat se poate de usor, mai ales la mate! Esti un elev cu potential si sigur vei intra la mate-info! Ca sa te ajute mai mult, ia-ti o culegere la mate cu subiecte de examene! O sa te ajute enorm! Eu sunt la intensiv informatica si m-am descurcat bine pana acum! Am avut medii anuale foarte bine! Am scris cam mult, sper ca ai inteles ceva, nu trebuie sa disperi, fii increzator in tine si o sa reusesti! Daca ai vrea nelamurire, sa imi zici! BAFTA LA SIMULARE SI LA EXAMEN!

| HelloAdriaN explică (pentru Zhana):

Super raspuns. M-ai incurajat enorm. Daca imi poti da un Facebook, un skype sa mai discutam ar fi super.

| HelloAdriaN explică (pentru Zhana):

.

| Zhana a răspuns (pentru HelloAdriaN):

Am Instagram daca vrei sa vorbim mai mult

| Zhana a răspuns (pentru HelloAdriaN):

Am insta daca vrei sa vorbim

4 răspunsuri: