anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut tuturor. Sunt un elev de clasa a 8 a din mediul rurar. Sunt cam stresat in vederea examenului. Am media de absolvire undeva pe la 9.80, clasa a 8 a semestrul I l-am încheiat cu 10, în teza la romana am luat 9 si la mate 9, 80. Dar totusi mi-e frica. Vreau sa urmez Mate-info si trebuie sa iau undeva pe la 9, 20. (ultima medie de admitere pe 2017). dacă iau de ex 9, 10 mai pot intra sau sunt nevoit sa ma duc la stiinte socio? Mi-e foarte frica de examen si daca m-ati putea ajuta, va rog sa imi dati ceva sfaturi. E nevoie de meditatii sau? Profii spun ca ma descurc, avand in vedere ca am avut 10 pe semestrul I si...

4 răspunsuri:
| JustAskingBruh a răspuns:

Daca nu intrii la profilul dorit din prima, te poti transfera de pe semetrul 2.

| IuliaAna23 a răspuns:

Dacă vrei neaparat sa mergi la mate-info si nu te încadrezi (deși eu cred ca te încadrezi) poti schimba liceul.
Cat despre examen, n-ai de ce sa-ti faci griji, e destul de simplu, daca esti atent. Eu spre exemplu abia scoteam media 7 la mate (materia la care sunt varza ) si in examen am luat 10 fara meditații lucrand toate modelele de subiecte din anii trecuti și pe lângă, cele din culegere, dar totusi nu pot sa zic ca nu invatam.
Însă depinde foarte mult si de starea ta emoțională sau de cat de atent esti atunci, fii calm și gandeste-te ca nu e sfârșitul lumii daca nu iei nota maxima.
Spor la invatat happy

| Girlwholovesleep a răspuns:

Bună.Am aproape aceeași problemă. Doar că intervine stresul.De fiecare dată când râd sau vorbesc cu cineva am tendința de a mă opri și inima îmi bate foarte tare.Profesorul meu de cultură civică e și psiholog.El spune că e mai ușor dacă pășești în sala de examen liniștit, fără să te îngrijorezi că ai putea pica examenul.Iar despre medie..nu știu ce să spun. te poți uita pe subiecte.edu.ro pentru Evaluarea Națională, vei vedea lucrurile mult mai ușoare dacă începi să rezolvi.Succes^^

| Norbert335 a răspuns: