| EasyFeel a întrebat:

Scuzati categoria.De ce mi se face rau de la tigari? Atunci cand fumez excesiv(sunt incepator) 2, 3 tigari am o stare de voma si durere de cap(in majoritatea cazurilor fumez tigari diferite). Fumez cu amici in scoala...prin baie etc laughing.Si uneori facem tigarea "posta", dar alte ori fumeaza fiecare tigarea lui. Dupa ce am aceste stari care se amelioreaza dupa 1-2 ore nu mai simt nevoia de tigare toata ziua.HELP!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, pai organisimul tau functioneaza diferit de al colegelor tale. Tu esti mai sensibil. Ce ti se pare ciudat?
Sunt oameni care dezvolta tot felul de boli de la tutun si oameni care apuca 80 de ani chiar daca fumeaza mult. Din nefericire pentru tine, probabil esti in prima categorie. Chiar daca la un moment dat nu iti va mai fi rau de la tigara asta nu inseamna ca organismul va fi "resemnat" si ca tigara nu te mai afecteaza. Va insemna doar ca nu te mai alarmeaza si sufera in tacere.

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

La voi cum nu santeti dezvoltati si neobisnuiti de aia organismu zice nu mai fuma ca ma bagi in spital renunta nu ai de ales.

| EasyFeel explică (pentru mgtow):

Am 2 prieteni care s-au apucat odata cu mine si nu au deloc asemenea simptome.

| anonim_4396 a răspuns (pentru EasyFeel):

Da, pai organisimul tau functioneaza diferit de al colegelor tale. Tu esti mai sensibil. Ce ti se pare ciudat?
Sunt oameni care dezvolta tot felul de boli de la tutun si oameni care apuca 80 de ani chiar daca fumeaza mult. Din nefericire pentru tine, probabil esti in prima categorie. Chiar daca la un moment dat nu iti va mai fi rau de la tigara asta nu inseamna ca organismul va fi "resemnat" si ca tigara nu te mai afecteaza. Va insemna doar ca nu te mai alarmeaza si sufera in tacere.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Tu aveai impresia ca fumatul face bine organismului sau cum?

| EasyFeel explică (pentru suntserios):