anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt clasa a 9a si am intrat la un profil cam ciudat: Estetica si Igiena corpului omenesc!
Stiu ca multi dintre voi nu ati auzit despre aceast profil! Deja din primele zile nea dus la salonul lor propriu din scoala sa invatam si sa ne facem: manichiuriste, hair stylisti sau cosmeticiana! In viitor ne vor da saloane in oras la care sa ne ducem sa fim ucenice!
Normal ca invatam si matematica, romana etc! Avem toate materiile in afara de musica si desen! Nu prea ma pricep la matematica, dar avem o profesoara care vrea sa ne ia de la 0 si nici la Engleza nu ma pricep, dar tot asa profesoasa isi da interesul si vrea sa ne invete!
Credti ca daca invat meserie, limba engleza si iau bacul [nu cu 9-10, dar cu 6-7 sau chiar 8] as putea sa plec in alta tara sa lucrez ca coafeza, manichiurista etc!?
Multi de la mine din clasa fumeaza, scoala e departe de mine si merg cu tramvaiul, st multe persoane de etnie roma si parintii mei vor sa ma mute la alt liceu cu profil mecanica! Iam convins intr-un fel si au inteles ca asta vreau sa fac!
Credeti ca este bun drumul pe care mi l-am ales?

Răspuns Câştigător
| TommyHilfiger a răspuns:

Este cea mai buna optiune. Ai viitorul asigurat, tine-o pe profilul asta. In legatura cu fumatul vreau sa iti zic ca sunt sigur ca nu exista liceu fara cel putin 20 de fumatori, ignorai. Daca iti place profilul si clasa si scoala, drumul nu e important oricat de lung. Cu mecanica nu faci nimic in viata, dar daca faci mori de foame. Cu rromi e mai greu : fi precauta, nu lua multi bani cu tine si intra intr-o gasca de mai multi copii, vreo 10 15 si mergeti acasa impreuna. Asa nu o sa se ia de voi. Oricum sunt si ei oameni si pot fi civilizati. Si da, poti sa lucrezi in strainatate pe meseria asta, e foarte bine apreciata/

1 răspuns:
| horansgang a răspuns:

Ce dumnezeu is cu atatea semne de exclamatie? laughing asa vorbesti tu de obicei?