| AuricaMircica155 a întrebat:


Am fost azi la un interviu de angajare. Customer sales Representative.
Credeti ca e ok? Merita?
In cat timp ar trebui sa ma sune, daca am luat sau nu? Nu trebuia sa imi spuna pe loc?
Tin sa mentionez ca a spus ca ma suna, a durat putin interviul.

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Te vor suna, nu te agita. Este o pozitie de call center. Te suna oameni care au cumparat diverse produse si nu le stiu folosi/instala. Sau care sunt nemultumiti de produse si tu primesti injuraturile. Sau te pot pune sa vinzi produse, iar vei da peste lume care nu doreste sa vorbeasca cu tine, ce sa mai zic sa cumpere ceva?
Trebuiau sa-ti spuna in cat timp iti dau un raspuns, unii te tin peste 2 saptamani sa astepti. Eu am patit si tot nu m-au sunat. Am sunat eu si au zis ca au uitat sa sune. Normal ca raspunsul era negativ daca au uitat de mine.

| AuricaMircica155 explică (pentru anonim_4396):

Nu sunt vanzari.
Sunt cei care dau credite bancare, iar eu trebuie sa contactez clientii si sa ii tin la curent cu anumite credite oferite.
Au zis ca pana luni, dar daca nu am experienta in domeniu asta, imi e ca nu ma suna. Parca sunt pe ace laughing