| karma123 a întrebat:

As vrea sa mă apuc de pariuri sportive,sunt fan înfocat fotbal,in fine,dar sunt începător, ce ar trebui să știu? Ce înseamnă &3, gg, etc? Nu pot apasă ori că echipa gazdă câștigă sau remiză? Sau echipa oaspete câștiga? Și daca pariez pe aplicația betano, cum iau banii?

15 răspunsuri:
| Invictusman a răspuns:

Gg înseamnă că ambele echipe marchează.
NG înseamnă că nu dau gol ambele echipe
Gg3+ în intervalul celor 90 de minute trebuie sa se marcheze cel puțin trei goluri, dar si echipa adversa sa marcheze cel puțin un gol

GG4+ - ambele marcheaza si minim 4 goluri in meci
GG&G2+ - ambele marcheaza si echipa gazda marcheaza cel putin 2 goluri
GG&O2+ - ambele marcheaza si echipa oaspete marcheaza cel putin 2 goluri
GG&2-3 - ambele marcheaza si in meci se dau 2 sau 3 goluri in total
G2+O2+ - ambele marcheaza, dar minim doua goluri fiecare
Psf1 înseamnă pauza sau final 1 solist adică echipa gazda conduce la pauza sau la final

Psf2 înseamnă că echipa adversa conduce la pauza sau la final
Peste 1.5 goluri înseamnă că se marchează cel puțin 2 goluri nu contează cine marchează acele goluri, poate fi gazda sau echipa adversa.

Peste 2. 5 goluri înseamnă că se marcheaza cel puțin 3 goluri, din nou nu contează ce echipa marchează sau daca marchează ambele

Sub 2.5 înseamnă să nu se marcheze mai mult de trei goluri în intervalul celor 90 de minute
Sub 1.5 înseamnă să nu se marcheze mai mult de 2 goluri la fel în intervalul celor 90 de minute.
1+3 înseamnă că echipa bate și se marchează cel puțin 3 goluri, de exemplu scorul se termina 2-1 pentru gazde (s-au marcat trei goluri și echipa gazda o bătut)
1 solist înseamnă că bate echipa gazda
2 solist înseamnă că bate echipa adversa
X ca se termina egal

1x ca bate echipa gazda sau se termina egal
X2 înseamnă că bate echipa adversa sau se termina egal

VD1 înseamnă victorie dubla ( adică echipa gazda trebuie sa conducă si la pauza și în repriza a doua, gen sa aibă la pauza 1-0 și în repriza a doua 2-0