| xCocolino a întrebat:

Buna,doresc sa imi fac un card si daca ma puteti ajuta ce optiuni am, La ce banca as putea face si sa am 0 comision de retragere si 0 comision de administrare, adica sa nu ma coste nimic cat il folosesc.Am 23 de ani nu sunt studenta,

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Banuiesc ca, te referi la un card de debit, legat de contul tau bancar, asa-i?
In general, DEBIT CARDUL nu are comisioane la retragere, fiind legat de contul ta bancar, te lasa sa scoti din el, doar cati bani ai tu in cont. Pentru atata lucru nu au de ce sa-ti ia comision, ca doar iti scoti proprii bani.

Daca este vorba de CREDIT CARD - atunci trebuie sa aiba comisioane, doarece CREDIT inseamna ca ai luat un credit bancar (imprumut bancar) si banii nu sunt ai tai, sunt ai bancii.
Ii scoti, ii folosesti dar ii pui la loc si bineinteles, platesti comision la banii folositi.
Nu exista banca care sa dea CREDIT CARD fara comision!

| xCocolino explică (pentru Violleta2022):

Card pe care sa imi pun banii si sa pot face cumparaturi.Stii cumva care e cea mai buna optiune?

| Violleta2022 a răspuns (pentru xCocolino):

Cardul la care te referi tu este unul de DEBIT, fiind legat de contul tau bancar.
Pentru cardul asta, trebuei sa mergi al orice banca din orasul tau, preferabil cea care-i mai apropiata de casa ta, sa-ti deschizi un cont bancar simplu sis a ceri eliberarea unui card de debit, legat de acest cont. La deschiderea contului, va trebuii sa ai cativa lei sa depui in cont.
Cardul iti va fi trimis prin posta intr-o saptamana, sau te vor chema la banca, sa-l ridici.
Cardul de debit NU are comisioare de plata, daca respecti regulile simple ale bancii.
Adica, extragerea banilor cash sa se faca NUMAI de la bancomatele bancii tale.
De exemplu, ai cont bancar deschis la BCR, iar banii poti sa-i scoti fara comision, de la toate bancomatele BCR-ului.