| madness2021 a întrebat:

Am o mare problema insotita de o intrebare la care va rog sa imi raspunda doar persoanele care ma pot ajuta. Cu 2 luni in urma am aplicat pentru un contract de munca in strainatate impreuna cu logodnica mea(urma sa mergem si sa lucram impreuna). Pentru acest contract sunt obligat sa platesc transportul dus-intors (200E), bani care ma bazam ca ii voi primi de la ea..deoarece in momentul in care ii aveam i-am dat ei pentru o problema urgenta. In cele din urma ea a renuntat la contractul ei si a hotarat sa plece definitiv in Italia la mama ei..renuntand la mine. Acum am ramas cu o datorie de 200 E pentru acel contrat si daca nu o platesc pana la inceputul lunii viitoare voi pierde contractul. Intrebarea mea este: Cunoaste cineva vreo posibilitate de imprumut (orice fel de imprumut, fie de la banca fie de la o persoana gen camatar)? La banca ma gandesc ca nu am nici o sansadeoarece sunt student si momentan nu am nici o sursa de venit proprie. Va rog daca puteti sa imi dati o solutie sau daca, cunoaste cineva vreo persoana care poate imprumuta bani cu dobanda...sunt dispus sa platesc oricata dobanda dupa contract(dupa 2 luni) si pot face si foaie la notar pentru a asigura persoana in cauza ca voi returna toti banii + dobanda. Va rog daca puteti sa imi raspundeti cat mai urgent. Multumesc anticipat! Putem vorbi si pe messenger (andrei.matoschi)

3 răspunsuri:
| catalin055 a răspuns:

Pai tu daca esti student cauta banci mai micute gen provident sau vezi ca la BRD este un imprumut care se numeste Creditul Student plus sau cv de genu asta deci orice banca iti aproba dar trebuie sa specifici k esti student iti urez bafta daca e cv zici

| madness2021 explică (pentru catalin055):