| Diana99624 a întrebat:

Buna tuturor! Sunt studenta in ultimul an si dupa cum se stie, studentii au nevoie de inca o sursa de bani in afara de burse sau parinti. Chiar si 1000 de lei sunt utili. Rugamintea mea este sa imi sugerati idei decente de modalitati pentru a procura cativa banuti, pentru ca nu imi permite timpul sa imi iau un job full time

12 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Ai putea sa dai meditatii pentru elevi.
Alte posibilitati:
- partenera de dialog la persoana in varsta singura
- ajutor la persoane in varsta
- diferite servicii altor persoane
- in functie de profilul de la facultate, ai putea gasi firma cu care sa colaborezi (chiar si online)
- photo modeling
- etc.

| Violleta2022 a răspuns:

Te poti limita la putin, cand nu ai venituri mari si nici parinti bogati. Ba chiar poti singura sa faci bani buni, daca pui mana serios si inveti, capatand bursa de merit.
O alta varianta este sa-ti iei un job de weekend la orice magazin sau taraba din piata sau la gradinile de fructe si legume din orasul tau.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Ce profil/ce oras/ce aptitudini-hobby-uri ai? Raspunde la astea si abia apoi iti voi putea da un raspuns competent.

| Diana99624 explică (pentru GabiDumitrescu):

Nu cred ca e necesar sa imi pun CV ul aici ca sa imi raspunzi la o intrebare ca asta. E vorba despre ceva care sa imi aduca un venit cat de mic, pentru o perioada foarte limitata. Daca nu ai o solutie, poti trece peste intrebare

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Diana99624):