anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este o afacere profitabila cresterea iepurilor? Momentan am 7 iepuri de casa (nu este de rasa) si as vrea sa ma extind.ce parere aveti?

Răspuns Câştigător
| pietrean a răspuns:

Eu cred ca da! Vezi intai,daca sunt mai multi amatori de carne de iepure,adica sa ai vanzare mai mare(profit),ca sa-ti acoperi cheltuielile si sa-ti ramana si bani pentru investit in alti iepuri,macare, medicamente(daca o sa fie cazul), constructii si eventual impozite, in cazul in care vrei sa-ti faci o firma(asa ar fi legal sa comercializezi, fara teama).

| Dismally a răspuns (pentru pietrean):

Pai asta e problema, nu prea gasesti piata de desfacere pentru carnea de iepure la noi. Daca ii cresti pentru consumul propriu sau sa mai vinzi asa ocazional este ok, altfel este destul de greu.

| pietrean a răspuns (pentru Dismally):

Daca nu ai piata de desfacere, cresterea iepunrilor nu este profitabila pentru tine.Doar,pentru familie, prieteni si pentru placerea ta de a creste animale.Dar, continua! Poate mai tarziu, o sa se iveasca o opurtunitate si pentru tine! Banuiesc ca ai 18 ani, asa ca, cine stie ce o sa fie peste 10-20 ani!

| CR_Valentin_1995 a răspuns (pentru pietrean):

Multumesc.o sa merg inainte chiar zilele astea vrea sa cumpar inca 4 iepuri de rasa.O zi buna!

6 răspunsuri:
| Dismally a răspuns:

Nu cred, la noi nu prea se consuma carnea de iepure si nu stiu unde ii poti vinde.

| CR_Valentin_1995 a răspuns (pentru Dismally):

Multumesc pentru raspuns.Mai astept si altele

| pietrean a răspuns:

Citeste raspunsul care l-am postat din greseala pentru Dismally.

| stroedaniel13 a răspuns:

Salut,

Am citit cateva articole pe internet in ultima vreme din care am ajuns la concluzia ca este intr-adevar o afacere profitabila.

Acum. sunt convins ca mai exista si alte idei iar pentru asta avem internetul de unde ne putem inspira. Eu unul ti-as recomanda sa citesti cate ceva pe http://www.afaceri-profitabile.com

| Bolo_Dennis_1998 a răspuns: