| Ferii a întrebat:

Salut, ce serviciu îmi recomandați pentru pauza de vară? (sunt elev în clasa a 9-a)eu aș dori sa îmi strâng bani (20000€-30000€) pentru a îmi achiziționa o mașină. Sunt dispus sa lucrez cât trebuie pentru banii ăia!
Am decis de acum ca vreau sa strâng ca să îmi cumpăr din banii mei și nu a părinților.
Dau!
(PS am auzit ca se câștigă foarte bine la montarea de geamuri securitate doar ca nu știu dacă angajează și elevi)

25 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

In Anglia iti iei cu 15000£ uma destul de buna cu 4 ani vechime si 60.000 mile

| Ferii explică (pentru mgtow):

Îmi poți da un site? Unde sa găsesc?

| mgtow a răspuns (pentru Ferii):

Www.autotrader.co.uk de acolo mi.am luat un A5 ai nevoie de minute internationale sper sa nu fie problema asta daca te impaci cu engleza. Sau daca vrei imi dai link cu ce masina doresti si sun pentru tine ca sa te pun in contact cu ei si sa vb prin e.mail sau sms traduci cu google translate

| Ferii explică (pentru mgtow):

Ok, ma mai gândesc

| Violleta2022 a răspuns:

Wow! Imi pare rau a te dezamagesc, dar nu ai nici o sansa sa faci suma asta de bani prea curand, in primul rand pentru ca nu ai varsta necesara sa fii angajat si apoi, nu ai calificari si experinta in nimic.
Evident, poti visa cat vrei, dar asa ceva nu este posibil pentru tine nici acum si nici prea curand.
La varsta de 14 ani, nu ai nevoie de masina, ca nu-ti foloseste la nimic, nici nu o poti conduce pana nu implinesti 18 ani. Dar toate la timpul lor!
Ia-ti un job de vara pe rude, vecini sau gradini, sere, ca sa mai faci un banut de buzunar, pentru un film, suc sau o pizza, ori eventual o bicicleta, ca doar atat poti "sofa" la varsta asta.
In e priveste angajarea la serviciul de securizare geamuri si manipularea lor, este exclus si ilegal sa angajeze copilasi, sau muncitori necalificati.

| Catrice a răspuns:

Bine. Te angajezi acum unde găsești și în 10-15 ani o sa ai destui bani.
Cu condiția sa ai peste 16 ani.

| Frank51 a răspuns: