| Andrei2072 a întrebat:

Salut.
Cum nu pot sa gasesc ceva de munca in apropiere m-am gandit sa lucrez ca si traducator "freelance" pe internet am 18 ani si ma pricep bine la engleza.
Ce vreau sa stiu este daca ceea ce vreau sa fac este taxabil,va trebui sa depun o declaratie de venit sau ceva, ori ar trebui sa se ocupe site-ul pe care lucrez de asta, cum trebuie sa procedez?

Răspuns Câştigător
| GabiDumitrescu a răspuns:

Stai breh calm, intra tu intii in piine si dupa aia fa-ti griji legat de taxe. In principiu da, este taxabil. Orice venit e taxabil, in principiu... Tradusul se plateste infect, in general. Inafara de engleza cu ce limba straina te mai mindresti? Decit sa traduci romana/engleza si invers, mai bine te angajezi la supermarket. Nu fac misto, crede-ma. Daca te apuci sa creezi tu continut in engleza, deja discutia devine cu totul alta... happy

| Andrei2072 explică (pentru GabiDumitrescu):

Ma pricep putin si la ucraineana dar mult prea putin sa pot face ceva cu asta.
Si cu un salariu mic ma multumeam, decat sa stau degeaba mai degraba as face un ban, mult prea mare bataie de cap si mult prea putine locuri de munca.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Andrei2072):

Da-mi un mesaj privat, discutam.

5 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Sunt oameni cu facultate terminată pentru engleză și nu-și găsesc locuri, crezi că te ia cineva pe tine la 18 ani poate nici fără bac?

| Andrei2072 explică (pentru Adry05):

Sunt angajabil pe acest domeniu intocmai pentru ca nu pot cere un salariu bun, avand in vedere studiile si angajatorul.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Adry05):

Daca oamenii aia sunt batuti in cap, logic ca nu ii ia nimeni. Uite, eu as lua unul ca el si miine, iar daca isi da interesul si face treaba, in vreo 6 luni s-ar putea sa imi permit sa il platesc macar un ~3000 RON net, cu toate alea platite frumos la stat, legal. Buba e ca:
1. Statul nu imi da in principiu nici o facilitate ca il angajez si buba mai mare e...