anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU! Sunt student la facultate si nu prea am multi bani. Ce idei mi-ati recomanda? (vreau sa fac si eu bani ca am nevoie mai ales ca parintii nu ma pot ajuta prea mult, vreau cumva sa fac eu bani dar ceva fara investitie ca bani de investit nu am). Daca aveam bani de investit sunt multe idei, da asa... Astept raspunsuri in special de la alti studenti dar nu numai.

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Investitie fara bani NU SE POATE.
Daca vrei sa faci bani (chiar din "nimic"), cel mai sigur sa le faci din servicii efectuate altora.
Trebuie doar sa cauti in jurul tau, sa gasesti pentru ce sunt dispusi altii sa plateasca.
Un asemenea serviciu platit ar fi pregatirea unor elevi de gimnaziu la o materie pe care o stapanesti foarte bine.

| Razvan1000 a răspuns (pentru Bula):

Stapanesc foarte bine biologia cei ii drept

16 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ia-ti un job part-time. Nu castigi prea mult dar e ceva, totusi.

| Razvan1000 a răspuns (pentru darrio2007):

Dintr-un job part time se castiga ceva. Acuma depinde cat timp lucrezi. Spre exemplu pana acum am cautat pe net si cele mai profitabile ( si la care sa pot aplica fara experienta): bona pentru copii mici ( aici mai bine zic pas ), livrator de mancare la domiciliu ( aici la glovo dar nu se castiga prea mult. Unu care lucreaza fill time ia net vreo 3000 lei pe luna dar eu maxim 2h pe zi...), si am maj gasit ceva cu chelner la restaurant/cafenea, barista ( astea macar nu trebuie experitanta da cu 2h pe zi as lua mai putin de cat e bursa aia pe care nu o iau)

| Violleta2022 a răspuns:

Este vara, s-au deschis serele si gradinile de flori si zarzavat, poti merge sa faci munca fizica acolo, fara sa investesti in nimic, doar sa castigi cinstit prin munca.

| Razvan1000 a răspuns (pentru Violleta2022):

Cam cat se castiga?

| Violleta2022 a răspuns (pentru Razvan1000):

Depinde cat se plateste la zi, pentru ce fel de munca samd.
Toate astea la afli acolo, la ei.