| Jtedhajaj a întrebat:

Hei TPU, pot sa zic că viața mea nu merge spre bine iar eu vreau sa o să o schimb in bine si vreau sa vă cer ajutorul, sper ca există niste oameni înțelepți care sa ma ajute.
1 In primul rand vreau sa duc o viata mai sanatoasa, fac sport dar cu mancarea stau mai rau, mananc multe prostii.
2 Cu scoala merg prost, notele sunt mici desi stiu ca pot invata vreau sa ma transfer la un liceu care sa aiba filologie fiindca sunt la mecanica si nu mi se potriveste deloc.
3 Ceea ce voiam sa fac mai departe era sa lucrez in strainatate dar nu munca usoara si nu vreau sa fiu un sclav, mi-ar place foarte mult sa devin actor, producator sau regizor dar nu stiu cum. Trebuie sa fiu extrem de destept daca nu sa am o meserie pe care sa o fac cu placere, mi-ar place sa fiu cunoscut. As iubi asta dar stiu cat este de greu...sau as imi deschide o afacere.
4 Vreau sa imi fac mai multi prieteni poate chiar si o prietena, cum as putea sa fiu mai interesant?
5 Ce ar putea sa ma ajute sa gandesc mai rapid, sa am un vocabular mai frumos si etc, cititul m-ar putea ajuta?

Răspuns Câştigător
| User23434 a răspuns:

1. Folosește timpul petrecut online într-un mod care sa te ajute. Cauta pe YouTube canale de genul Marius Mitrache, Andu Preda, Angel Fitness etc. De la ei o iei ușor cu macronutrienti pentru a înțelege ce sunt, după care aflii cât trebuie sa mananci din fiecare, iar apoi cauți rețete care să-ți asigure necesarul zilnic. Trebuie sa te ambitionezi si sa te abții de la ce e nesănătos.
2. Aici tine de tine, n-ai specificat nimic mai mult, se înțelege doar ca nu vrei să-ți dai silința la maxim, și la filologie de-ai fi, tot ar exista nemulțumiri. Vorbește cu ai tai de un transfer.
3. Daca vrei sa fi cunoscut, încearcă cu un canal de yt, un blog, o pagina de Facebook/insta pe care sa postezi anumite chestii.