| Gionny_Ionut_1976 a întrebat:

Bună ziua am o mica problema. DE 6 LUNI am cumpărat un Audi a4 2.0tdi motore blb 2005 îmi mănâncă apa am făcut o mulțime de probe am pus-o sub presiune nu perde pe nicăieri am făcut si baypasul la cilindrul de căldură tot mangea apa trage foarte bine apa e curata în vas uleiul e curat pornește foarte bine dimineata doar câteodată face un pic de aburi dimineață dar după max 5 min nu mai.apa sta la 90 nu a depășit niciodată căldură baga la greu termostat schimbat pompa apa nouă ce poate sa fie va rog ma puteți ajuta

9 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Nu ai cum sa faci probe ce spui tu presiune si bla bla. Pierde pe undeva, desi tu crezi ca nu.Apa normal ar trebuie sa fie cu antigel, tot timpul vai vara cai iarna, asa se tine un motor cu antigel in el, asta pentru protectie si nu doara de inghet si de coroziune.Acum antigelu ala are o culoare,cele mai multe asa sunt ori verzi ori Orange, in sf deci daca ai antigel si curge pe undeva ar trebuie sa vezi culoarea aia a antigelului pe la furtune si peste tot pe unde ar circula apa, deci pe unde pierde aia ar trebuie sa vezi ceva calcar sau reziduri asa cum ramane si la baie doar ca ar fi coloarata, deci aia iti va indica ca pe acolo se pierde ceva apa.Ce spui tu dimineata ca iese abur normal ca iese ca de aia ai catalizator sa faca apa, unde pui ca uneori iese apa lichida nu doara aburi, deci e c eva normal la o masina cu catalizator.Deci ai scurgeri pe undeva desi tu cum am spus crezi ca nu ai.

| Gionny_Ionut_1976 explică (pentru relian):

Am verificat cu multă atenție și nu pierde pe nicăieri. Sar vedea.a rămas sa desfacem garnitura

| Gionny_Ionut_1976 explică (pentru relian):

Nu poate sa fie garnitura de chiuloasa

| relian a răspuns (pentru Gionny_Ionut_1976):

Ai spus nu pierde pe nicaeri, deci cum adica sa piarda pe la garnitura de chiulasa si unde se duce apa? Tu singur ai spus nu pierde pe nicaeri. Daca apa sar duce in bloc ai avea nivelu crescut la ulei rau.Si nu cred ca poti tu verifica tot traseul pe unde circula apa.De exemplu apa circula si prin radiatoru de caldura ala din bord, apoi iese afara si asa mai departe, sa nu spui ca l-ai verificat si pe ala.In sf sa desfac chiuloasa pentru ca consuma apa, asta fara sa ai nivelu crescut la ulei mi se pare aiurea. Ppai spune si tu daca nu curge pe nicaeri unde se duce apa aia daca garnitura ar fi rupta sau cum mai e? Si daca ar curge afara sar vedea cum am spus, chiar de este chiulasa calda apa se evapora dar ramin reziduri, urme pe acolo pe unde iese.

| Nimeni10 a răspuns:

Vezi sa nu cumva sa ai problema la garnitura de chiuloasa sau chiuloasa.

| Gionny_Ionut_1976 explică (pentru Nimeni10):

Maine desfac chiuloasa

| Nimeni10 a răspuns (pentru Gionny_Ionut_1976):

Am un var care tot asa pierdea apa, a fost chiuloasa sparta, acum nu stiu ce sa zic...

| Caranfil a răspuns:

Daca esti sigur ca nu curge pe niciunde(nu neaparat pe sub ea) e garnitura de chiuloasa

| relian a răspuns (pentru Caranfil):

Asa si apa aia unde se duce daca e garnitura cum spui? Omu spune ca n-a vazut nici o scurgere pe nicaeri, deci garnitura cum spui e rupta si apa se duce unde anume? Is curios si eu, mai invat una alta.Bine daca mi se da un raspuns bun.Apa daca nu se vede scurgeri la exterior si e chiulasa sar duce in bloc, ar intra acolo si nivelu la ulei ar da pe afara.Deci nu curge pe nicaeri si gata e chiulasa? Asa si de la chiuloasa apa se duce... daca sar duce afara si sar evapora sar vedea urme, deci sar vedea ca curge si cand nu-i pornit motoru.Singura chestie este ca n-a vazut, adica nu-i sigur ca nu pierde. Daca nu pierde pe nicari atunci nu pierde si aia e tot, apa aia nu se duce in rai asa fara sa fie vazuta.Nu zic ca n-ar fi de vina chiulasa, dar asta inseamna ca are scurgere, ceea ce omu nostru zice ca 100% nare.Deci pierdere are pe undeva doara ca nu a vazut el.