Apache
| Apache a întrebat:

Ce masina de peste 150 de cai putere si max 6500 de euro imi recomandati? ...mentionez ca ar fi prima masina!

Răspuns Câştigător
| JaJe a răspuns:

Apache, am vazut raspunsul tau la ce ti-am spus eu, mai ai pana atunci, eu am 18 ani si sunt sofer incepator din Octombrie 2010, folosesc masina parintilor mei (VW Sharan an 2003 TDI 2. 0) Sunt destul de multumit de masina aceea, este intr-adevar destul de puternica, mi-a fost foarte greu in prima luna, mai ales ca eu m-am obisnuit cu masina instructorului, un Opel Astra din 2001 daca nu ma insel, si sa urci imediat pe o masina mai puternica. e mai periculos, eu acum nu ma dau mare, si nici nu am de gand sa ma consider mare priceput la volan, chiar daca prieteni si rudele sunt ma lauda. Pentru inceput ar fi bine sa incerci cu o masina de 90cp crede-ma, sa ai o masina de 90cp nu inseamna sa ai o masina puturoasa si sa nu poate urca in rampe.

13 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Nu pot recomanda o masina de peste 150 de cai putere pentru un incepator. Eu iti propun sa alegi o masina ieftina, pe care sa o vinzi peste 2-3 ani, timp in care vei dobandi experienta necesara si vei stii cu siguranta ce masina ti se potriveste cel mai bine. O masina ieftina, insa cu un minim de dotari de siguranta (airbaguri, ABS).
E pacat sa investesti intr-o masina ca apoi sa o "chinui" din lipsa de experienta.

| cossmy a răspuns:

Hehe... 15 ani.las'o moarta apalachelaughing... nu gasesti la pretu asta peste 150 de cai. Undeva un seat leon, ceva. Insa iti zic eu, cand o sa pui mana pe o masina, o sa vezi ca si o masina de 100 de cai, rareori reusesti sa o folosesti la adevarata valoare. Asa ca stai tu cuminte pe fundu tau si o sa vezi cum te infige in scaun un peugeot 307 de 1. 6i la 110 cai, de zici ca nu'i adevarat si n'o sa-ti mai trebuiasca mai mult de 120.(o sa te intereseze si consum, impozit, fiabilitate, etc)winking

Apache
| Apache explică: