| AntonVasile7 a întrebat:

Ce masina imi recomandati la 1.500-2.000 euro? Tinand cont ca sunt student si banii acestia i-am adunat singur. As vrea ceva sa arate si bine si nici sa nu consume mult. Motivati raspunsul.

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

O Dacia mica si cu kilometrii cat mai putini.
Se intretine usor, se cheltuie f putin pentru ea si cand iesi cu salariu peste an, investeti in ceva mai bun.

| AntonVasile7 explică (pentru Violleta2022):

Dacie sa iti iei tu

| Violleta2022 a răspuns (pentru AntonVasile7):

Eu am avut Dacia acum 30 de ani si sunt masini foarte bune. Din pacate, locuiesc pe un contient foarte indeparta si importarea unei Dacii m-ar costa de vreo 3 ori pretul ei.

Dar, pentru unii din voi, mai snobi, carora va pute dacia, preferand sa cumparati o masina straina, foarte veche de 15-20 de ani, este tot o cotineata pe roti, in care bagi bani, de a doua zi de cand o cumperi.

| AntonVasile7 explică (pentru Violleta2022):

Imi pare rau, dar e aleverea mea. Nu-mi place dacia din nici un punct de vedere, nici caroseria si nici interiorul, e prea inestetic. Daca tot pot Vreau sa-mi iau ceva mai bun. Si m-am gandit la un model de volkswagen si nu-mi zice ca masinile nemtesti nu-s bune si sunt mai bune Dacile. Intr-adevar o sa aiba cativa ani dar deocamdata asta e.

| Violleta2022 a răspuns (pentru AntonVasile7):

Si tu crezi ca a poti sa-ti iei ceva "mai bun" cu doar 2000 euro?
Daca ar fi vorba doar de cativa ani, te-ar costa cel putin 10.000 de euro, dar de 1500-200 eurp nu poti lua nimic de cativa ani, decat ceva foarte uzat si vechi de peste 15 ani.
Stiu ca nu-ti place ce-ti spun, dar vei ajunge curand la vorba mea!
Uita-te aici pe forum de baietii care fac ca si tine, isi cumpara o vechitura straina de peste 10-15 ani, si de a doua zi incep sa bage bani in ea, pentru ca este atat de uzata, ca-i imposibil sa fie functionala perfect.
Nu uita, piesele de la o masina straina sunt de cel putin 2-3 ori mai scumpe ca cele de dacia.