| led24 a întrebat:

Cum pot sa nu mai am un condus sportiv?

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Stii ca de fapt condusul sportiv este condus agresiv! condus sportiv poate sa fie doar pe un circuit si/sau in cadrul unei competitii automobilisticewinking
renunta pur si simplu la acest fel de condus "sportiv" pentru ca iti poate aduce doar probleme, de la uzura prematura a unor piese ale masinii : discuri, placute, ambreiaj, probleme in cutie uneori, sistemului de directie etc pana la probleme de natura unor evenimente rutiere!

| Simpatic a răspuns (pentru Simpatic):

Multumesc pentru faptul ca ai considerat ca am dat un raspuns bun!

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cumpara-ti o Vectra C break, cu cat de multi cai iti permiti.
Ai confortul psihic ca depasesti cam orice (daca incepi sa o calci), dar in acelasi timp, ai de condus un mini-autobuz care are nevoie de bucle ca sa iasa dintr-o alee pe o strada principala.
Daca iti zboara telefonul din bord (de la condus sportiv), de obicei cade ori pe presul din dreapta, ori pe cele din spate; in ambele cazuri trebuie sa opresti, ca sa il iei. Eventual sa te dai jos, si sa deschizi usa mai aproape de el. Ca e atat de mare utilaju', ca abia ajungi sa iei actele din torpedo, de ajuns la banchete si presuri, nici vorba laughing
Portbagajul e perfect drept, nu are fund (adancitura), si bineinteles ca e si ala imens, deci bagajele tale se vor izbi dintr-un perete intr-altul, daca mergi sportiv. Si bineinteles ca vei auzi asta, fiind monovolum.
Eu de cand am masina asta, merg ca un pensionar prin oras.
Am mai circulat in paralel cu Astra si Focus, la alea le rup fasu', ca o cer. Sunt compacte, poti merge ca un turbat.
In Vectra efectiv nu merita sa mergi sportiv, sunt doar dezavantaje. Daca prinzi un drum drept, da, se duce lejer la 180-200, dar prin aglomeratie ramai linistit cu tirurile si pensionarii.

| johnnny123 a răspuns:

Elimini toate apucăturile alea care te fac să crezi că ai un condus "sportiv" (dar care cel mai probabil este doar un condus imprudent, nu sportiv).

Nu turezi aiurea, nu pleci cu scârț, nu frânezi în ultimul moment, nu stai lipit de mașinile din față, nu intri în curbe cu viteze excesive, nu faci manevre riscante, adaptezi viteza la condiții, etc.