| omaniparmeum a întrebat:

Mecanicii au de obicei pareri proaste despre Opel si Fiat?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mecanicii prosti vor sa lucreze doar la VW si japoneze, pentru ca au proceduri foarte simple de inlocuire a pieselor. Sunt gandite pentru service in fata casei, ca pe vremea Daciei 1310.
Eu sunt mecanic si am scarba de tot grupul VAG, ma bucur cand vine cineva la mine cu o masina mai adevarata (Ford, Fiat, Opel, Renault). Fiind orientat spre marcile astea, stiu sa le rezolv problemele, in timp ce Doreii care au facut profesionala la tara, fac doar boacane la ele, si dau vina pe marca.
La capitolul stricaciuni, sunt modele si modele, dar mereu VW-urile (impreuna cu Skoda si Seat) au "rupt usa" oricarui service.
Mai adaug ca profilurile utilizatorilor sunt impartite cam asa:
-cei cu Ford, Opel si Fiat merg pana cade roata; nu fac intretinerea deloc ok, dar masinile inca merg
-cei cu VW si Audi schimba piesele la timp, vor numai marci de calitate, si tot au parte de defectiuni, moment in care spun ca "asta e, nu-i noua".

| omaniparmeum explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ce parere ai de dpf-urile de la Ford? Sunt asa stricacioase?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru omaniparmeum):

Sunt greu de urmarit. Are un amic una 2.0, FAP-ul (DPF) parea foarte ok, cerea aditiv uneori, si l-a primit. Are un rezervor sub masina, un fel de Adblue tip vechi. Tipul a facut doua drumuri de Belgia cu masina (conditii in care un DPF bun trebuia sa aiba de castigat-curatare), iar la intoarcere din al doilea drum, fara nici un avertisment, s-a infundat filtrul si nu s-a mai putut face altceva decat anulare.
E singurul caz pe care il cunosc, dar la fel de multe se intampla si la VW, Audi, Opel sau Renault.
La DPF-uri este un sir ca un domino, se infunda cand apare una din problemele astea:
-un injector blocat (motorina in exces>fum)
-turbina defecta (aer insuficient>fum negru)
-debitmetru defect (aer insuficient din nou)
-EGR nefunctional/blocat de o eroare (regenerarile nu mai au loc)
-bujii incandescente arse (regenerarile nu mai au loc)
-clapete de aer blocate (aer insuficient>fum)
-galeria de admisie prea incarcata cu calamina (aer insuficient>fum)
-ulei nepotrivit sau prea uzat (cantitate de cenusa marita).

La Opel si Ford, multa lume se pacaleste cu uleiurile lor "originale", adica GM si Formula Ford, care sunt niste prostii generatoare de cenusa si depuneri, ce termina motoarele.
Motoarele Ford 1.6 TDCI si 2.0 TDCI sunt de fapt imprumutate de la Peugeot, 1.6 HDI si 2.0 HDI. Pe Peugeot nu fac probleme, la Ford se strica turbinele pe banda (la unele). Singura diferenta este ca Fordul primeste acel ulei prost din reprezentanta, Peugeot are altul.

| omaniparmeum explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ti-as vota raspunsul ca folositor si inteligent daca as puteahappy Multumesc ca ti-ai facut timp sa-mi dai atatea detalii. Se vede ca esti un mecanic pe care meseria il pasioneaza.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru omaniparmeum):

Cu placere big grin

11 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

De ce ti-ar pasa de parerea lor?

| sierra1 a răspuns:

In comparație cu merțanele sau be-em-ve-urile, da

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Sincer mecanicul meu are urmatoarele vorbe:
1- Cele mai proaste masini sunt cele ce incep cu F ( ford, fiat, da stiu ca e si ferrari dar aia e altceva)
2- Ford se face in Germania ca opelul sa nu fie cea mai proasta masina a germanilor laughing
Acum lasand gluma la o parte. Orice marca dupa mine are masini mai proaste si mai bune sau motoare mai proaste si mai bune. Eu zic ca daca te documentezi putin si alegi cu atentia masina nu o sa ai probleme chiar daca e Fiat sau Opel. De exemplu eu as lua in orice moment un Astra G intretinut corect fiindca e o masina simpla si fiabila. Un Insignia cu motorul 2.0 diesel nu fiindca are probleme grave ce te lasa fara motor.

| Adrian5575 a răspuns:

La orice masina se poate defecta DPF-ul, volanta cu masa dubla, injectoarele, turbina, EGR-ul etc. indiferent de marca. Doar ca sunt masini la care piesele se inlocuiesc mai usor. De exemplu la Volkswagen/skoda/seat (VAG) dai mai usor jos cutia de viteze decat la un renault sau opel. La Volkswagen schimbi mai usor un bec decat la un ford (la ford trebuie sa dai farul jos si multi apeleaza la un service ca sa schimbe un bec).
Eu nu spun nimanui ca o mașină este mai buna decat alta. Toate mașinile sunt bune si majoritatea defectelor se pot repara. Fiecare sa isi cumpere ce vrea si ce ii place. Vorba aia: "cea mai buna masina este aia pe care o ai".

| badpanda a răspuns:

Ar trebui intrebat si un Opel sau Fiat ce parere au de mecanicii nostri.

| AbidelecMarius15 a răspuns:

Nu,toate mașinile se strică.In ce fel să aibă o părere proasta?

Întrebări similare