| alexandrulol60 a întrebat:

Salut!
Am o problemă cu un Opel Zafira 1.7 cdti, in treapta 1 de viteza moare (dacă dau drumu la ambreiaj moare)fiind obligat sa merg cu treapta 2. La diagnoză mi-a iesit eroare la injectoare. Mașina nu scoate fum și trage în toate mințile. Ce ar putea fi?

12 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Evident o problema la injectoare, posibil si altele le la transmisie. Dar se incepe de unde stii, recondiționezi injectoarele si apoi vezi ce se întâmplă.

| Simpatic a răspuns:

Pai ar trebui sa mergi pe ceea ce spune diagnoza nu? sa incepi cu injectoarele...
totusi intrucat poate fi costisitoare schimbarea injectoarelor (nu recomand sa schimbi doar 1 sau 2!) as mai cere inca o opinie de la un alt service, alta diagnoza!

| relian a răspuns:

La diagnoza a iesit eroare, pff ce eroare frate, o ieșit ca acolo ai probleme.Ala nu ti-a zis ce coduri a dat la scanare?
Ce legature are fumul cu prefectura? Trage în toate mintile laughing asta ce mai e? Deci dacă un injector nu funcționează e clara ca moare cum spui și nu trebuie sa iasă fum.

Degeaba vorbim noi pe aici, trebuie sa spui ce cod a dat la scanare. Dar ca idee, ai la bord aprinsa lumina aia engine, sau ce lumini ai aprinse la bord ce nu ar trebuie sa fie on?

Cind stai pe loc, adică fără sa bagi în viteza, motorul cum funcționează, vibrează, trepideaza, ce face mai exact?

| alexandrulol60 explică (pentru relian):

Când bag în viteză motorul se aude normal, dacă iau piciorul de pe ambreiaj moare. Nu pot pleca cu ea de pe loc cu treapta 1. Merge doar din treapta 2

| relian a răspuns (pentru alexandrulol60):

Eu una intreb, tu alta raspunzi.Am intrebat cand masina sta pe loc, cu motorul pornit, cum se aude motorul, se opreste sau functioneaza normal?

Alta intrebare, ai la bord lumini care nu ar fi trebuit sa fie aprinse?

Nu ma lua cu bagi in viteza si alte alea, raspunde ce am intrebat, asa pot sa imi dau seama daca problema e la motor sau in alta parte.

| alexandrulol60 explică (pentru relian):

Normal

| relian a răspuns (pentru alexandrulol60):

Daca motorul functioneaza normal cand masina sta pe loc, atunci problema nu e de la motor.
Cauta la ambreaj, transmisie, acolo e problema.

| relian a răspuns:

laughing auzi la nea Valentin, trebuie sa scoti motoru, laughing ba mai is de astia pe aici? Auzi la el faci revizie, scoti motorul, faci bucati, asa trebuie facut laughing
Banui ca nu a vazut un motor in viata lui, nu mai spun sa desfaca, apoi sa puna la loc toate.
Dar e bunm omu face revizie anual, scoate motoru de pe masina laughing nu poate sa faca revizie asa.

| alexandrulol60 explică (pentru relian):

Noi tinerii din ziua de azi…

| ValentinMihai78 a răspuns:

Păi, motorul de 1, 7 cdti, a fost folosit pe prima generație, dacă nu greșesc. Chiar, dacă ar fi vorba de a doua generație, întrebarea mea este: când a fost ultima dată scos motorul de pe mașină și să aibă parte de o revizie tehnică generală? Probabil, niciodată!
Și, atunci, de ce vă mirați că nu mai trage?
Apropo, scumpul mai mult păgubește și leneșul mai mult aleargă!
P. S. Dacă vechile Dacii țineau decenii, era pentru că periodic aveau parte de revizii generale.
Dar, acum se merge pe varianta mașină de unică folosință!

| alexandrulol60 explică (pentru ValentinMihai78):

N auzi ca mașina nu are semne ca ar fi injectoarele? Mașina trage și nu scoate fum.
Am fost la mecanic și nu știe să spună ce are ca motorul e ok.

| ValentinMihai78 a răspuns (pentru alexandrulol60):

Voi tinerii din ziua de azi vă credeți atotștiutori! Ce ai întrebat tu aici, pe TPU sunt sute de întrebări identice!
Tu, că și alți tineri, habar nu aveți de mecanica auto, habar nu aveți ce înseamnă uzura motorului și a pieselor în mișcare!
Pune mâna pe un manual de mecanică auto și învață!
Ce să aibă motorul după sute de mii de kilometri parcurși, în care i s-a pus ulei, schimbat filtre, bujii și cam atât! E uzat! Garnituri, bucșe, calamină etc. Mai are senzori, mai are circuite electrice, etc.